וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אנסו בת 12 בבית ספר - וצילמו בטלפון הנייד

21.12.2013 / 17:47

לוואלה! חדשות נודע כי חמשת הנערים, בני 14 מהמרכז, נעצרו לאחר שהתיעוד הופץ במוסד החינוכי והגיע למשטרה. בחקירתם טענו כי היא "נראית מבוגרת לגילה" ואמרה שהיא בת 17

חשד לאונס קבוצתי בשטח בית ספר: לוואלה! חדשות נודע כי חוקרי מרחב דן עצרו ביום חמישי שלושה נערים בני 14 החשודים בביצוע אונס קבוצתי של ילדה בת 12 בבית ספר באזור המרכז לפני כחודש. שניים נוספים נעצרו היום, והמשטרה צופה מעצרים נוספים. על פי החשד, לרגל יום הולדתו של אחד הנערים, הזמינו אותו חבריו לבית הספר בשעת ערב. לאותה פגישה הגיעה גם הילדה בת ה-12. בשלב מסוים, על פי החשד, החלו הנערים לבצע בילדה את זממם, תוך שהם מצלמים את המעשה באמצעות טלפון נייד. לא ברור אם מדובר בבית הספר בו הם לומדים.

החקירה בעניין נפתחה לאחר שהסרטון שתועד בטלפון הנייד הופץ בקרב ילדי בית הספר בו לומדים הנערים והגיע לידי המשטרה. הנערה זומנה לתת עדות, וגוללה בפני החוקרים את החוויה המזעזת שעברה, לדבריה. בעקבות זאת, פתחה המשטרה בחקירה שלשום, ועצרה את הנערים החשודים.

עוד בחדשות:
החרמון נותר כמעט מיותם: "מעדיפים שלג בחינם"
צה"ל סיכל הנחת מטען סמוך לגדר המערכת בעזה
היישוב האקולוגי שמנותק מחשמל - לא רק בסופה

"הילדה הסכימה וטענה שהיא בת 17"

בחקירתם הודו הנערים כי קבעו עם הילדה, שעל פי החשד אולצה גם לבצע בהם מין אוראלי. עם זאת, הם הכחישו כי המעשים נעשו בכוח וטענו כי קיבלו את הסכמתה של הילדה. לדבריהם, היא הציגה את עצמה כנערה בת 17 ונראתה מבוגרת לגילה. יתרה מכך, הנערים סיפרו כי שאלו אותה כמה פעמים מהו גילה, על מנת לוודא שהיא אכן בת 17.

במשטרה סבורים שאחד הנערים מסר גרסה שקרית מאחר שמצויות בה הרבה סתירות שאינן מתיישבות עם גרסתה של הילדה. אתמול הובאו החשודים להארכת מעצרם בבית משפט השלום לנוער בתל אביב. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרם בעשרה ימים, אך בסופו של דבר החליט בית המשפט להאריך את מעצרם בחמישה ימים בלבד. במשטרה בודקים גם את האפשרות שאותה ילדה עברה התעללות מינית נוספת בידי נערים אחרים.

באי כוחו של אחד הנערים, עורכי הדין קובי בן שעיה ודניאל וייס, מסרו בתגובה: "מדובר בקטין בן 14 בלבד. חשוב לציין כי החשוד האמין שמדובר בנערה בת 17 וכי המעשה בוצע בהסכמה מלאה. יש להצטער על כך שהאירוע מטופל במישור הפלילי בלבד ולא במישור החינוכי והפסיכולוגי, כפי שראוי במצב בו כל המעורבים הם קטינים. חוק הנוער קובע מפורשות כי מעצרו של קטין הוא המוצא האחרון. אנחנו משוכנעים שהתמונה תתבהר בהקדם והקטין ישוחרר לביתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully