וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הורו לילדה להתפשט ואנסו באכזריות בזה אחר זה"

22.12.2013 / 0:01

במשטרה מגדירים כ"רגישה" את חקירת אונס בת ה-12 בידי כמה נערים בבית ספר במרכז. ההערכות הן שקיימים תיעודים נוספים למקרה ושחשודים נוספים ייעצרו. "המעשים שבוצעו - קשים"

"חקירה רגישה" - כך הגדירו אמש (שבת) במשטרת מחוז תל אביב את החקירה שנפתחה ביום חמישי האחרון, במסגרתה נעצרו חמישה נערים בחשד לאונס בת 12. במשטרה סבורים כי הממצאים שנתפסו עד כה, בהם סרטון המתעד את האונס הקבוצתי לכאורה, הם רק חלק קטן ממה שאירע בכיתת בית הספר במרכז הארץ לפני כחודש.

על פי החשד, הנערים – בני 14, הזמינו את הילדה לחגיגת יום ההולדת של אחד מהם, אותה ערכו בשעות הערב בבית הספר בו הם לומדים. הנער לו אורגנה החגיגה לא לומד באותו בית ספר. בשלב מסוים, טענה הילדה, הוציאו הנערים את הטלפונים הניידים שלהם, הורו לה להתפשט, ביצעו בה מין אוראלי ואנסו אותה בזה אחר זה באכזריות.

עוד בחדשות:
קטטה המונית בכנס סודי של שגריר אריתריאה: "עשו פוגרום בקיבוץ"
אבו עלא נתפס במהירות 140 קמ"ש ליד מעלה אדומים
חרדים השתלטו על המושב: "קובעים לנו לאן ללכת"

הנערים הצליחו להסתנן לבית הספר בשעת ערב

לאחר שסרטון שצולם בטלפון הנייד של אחד הנערים הגיע לידי המשטרה, זומנה הילדה למסור את עדותה. לאחר מכן, נעצרו שלושה נערים בחשד למעורבות במקרה. ביום שישי האריך בית משפט השלום לנוער בתל אביב את מעצרם של השלושה בחמישה ימים. מעצרם של שני נערים נוספים, שנעצרו אתמול, הוארך הלילה ביום אחד.

גורמים במשטרה ציינו אמש כי המעשים שבוצעו לכאורה בילדה הם "מעשים קשים" וצופים כי נערים נוספים ייעצרו בהמשך. "לא סיימנו עם המעצרים ואנחנו סבורים כי ישנם עוד נערים שהשתתפו באותה מסיבת יום הולדת", אמרו הגורמים. כמו כן, מנסים במשטרה להגיע לסרטונים נוספים בהם תועדה הילדה. במשטרה מנסים לברר כיצד הצליחו הנערים להסתנן לתוך בית הספר בשעות הערב ולבצע את זממם בין ספסלי הלימודים.

יצוין כי הנערים הודו בחקירתם כי הזמינו את הילדה לבית הספר. עם זאת, הם הכחישו כי המעשים נעשו בכוח וטענו כי קיבלו את הסכמתה של הילדה. לדבריהם, היא הציגה את עצמה כנערה בת 17 ונראתה מבוגרת לגילה. יתרה מכך, הנערים סיפרו כי שאלו אותה כמה פעמים מהו גילה, על מנת לוודא שהיא אכן בת 17.

(עדכון ראשון: 23:55)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully