וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו עלא נתפס במהירות 140 קמ"ש ליד מעלה אדומים

22.12.2013 / 0:05

ראש הממשלה הפלסטיני לשעבר עוכב למשך שלוש שעות לאחר שהוא ושני יושבי הרכב שהיו עמו סירבו להציג לשוטרים תעודות מזהות. הם שוחררו לאחר התערבות דרגי פיקוד בכירים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא הוא נהג ברכב. אבו עלא מעוכב, אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכוניתו של ראש הממשלה הפלסטיני לשעבר, אבו עלא, נתפסה אתמול (שבת) בכניסה למעלה אדומים במהירות 140 קמ"ש. שוטרי מחוז ש"י סימנו לנהג הרכב לעצור, אך המכונית המשיכה בנסיעה מהירה ורק בכניסה לעיר הצליחו השוטרים לעצור אותה. אבו עלא עצמו לא נהג ברכב.

עוד בחדשות:
חשד: אנסו בת 12 בבית ספר - וצילמו בטלפון הנייד
עימותים בנאום שגריר אריתריאה, שוטרים ירו באוויר
צה"ל סיכל הנחת מטען סמוך לגדר המערכת בעזה

מקורביו של יו"ר הפרלמנט הפלסטיני לשעבר סיפרו לוואלה! חדשות כי הוא ושני יושבי הרכב הנוספים עוכבו על ידי השוטרים למשך שלוש שעות. זאת, לאחר שסירבו לפתוח את חלונות ודלתות המכונית ולהציג לשוטרים תעודות מזהות. נציגי משרד התיאום והקישור הפלסטיני הגיעו למקום ולאחר התערבות דרגי הפיקוד הבכירים יותר, שוחרר הרכב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רכבו של אבו עלא מעוכב בכניסה למעלה אדומים/מערכת וואלה!, צילום מסך

דובר משטרת ש"י מסר בתגובה: "במהלך פעילות אכיפה נראה רכב מרצדס שחור בעל לוחית רישוי פלסטינית נוסע במהירות של 145 קמ"ש במקום בו המהירות המותרת היא 80 קמ"ש. השוטרים סימנו לרכב לעצור בצד, אך נהג המרצדס המשייך בנסיעה ולא נענה לקריאות השוטרים לעצור. ניידת סיור של תחנת מעלה אדומים עצרה את המרצדס בכניסה למעלה אדומים וברכב שלושה אנשים אבו עלה ,הנהג שלו, ומלווה שישב מאחור. השוטרים ניגשו לנהג הרכב והוא סרב לפתוח את החלון ונעל את דלתות הרכב. לאחר דין ודברים ושיחות עם גורמים שונים של תיאום וקישור שנמשכו מעל שעתיים וחצי נהג הרכב מסר את פרטיו והמסמכים הדרושים והוא זומן לשימוע באגף התנועה של מחוז ש"י להמשך טיפול בעבירת המהירות".

"אנחנו רואים את האירוע בחומרה וננהג בה ביד קשה על פי חומרת הדין. משטרת מחוז ש"י פועלת מזה כחודשיים בפעילות אכיפה מוגברת לעבר עבירות תנועה בשיתוף כלל יחידות המחוז וזאת במטרה להציל חיים", הוסיף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעקבות המקרה, פנה הפורום המשפטי למען ארץ ישראל לשר הביטחון משה יעלון בבקשה לשלול מאבו עלא את האפשרות לנוע בשטחי מדינת ישראל. "כמי שעוסקים רבות בקידום הבטיחות בדרכים במחוז ש"י, אנו תובעים התערבות ופעולה נמרצת מצדך", נכתב בפניית הפורום לשר יעלון. "דווקא בשל עבירות התנועה הרבות מדי במחוז ש"י, ובהן עבירות מסכנות חיים ונפגעים רבים, אי אפשר להתעלם מהתנהגות כזו. לא רחוק היה כי נהג תמים היה נפגע מההשתוללות של רכב ראש הממשלה לשעבר, ולא ניתן להתעלם מאחריותו של בעל המכונית".

(עדכון ראשון: 19:07)

בהכנת הידיעה השתתפו יאיר אלטמן ויהושע בריינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully