וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל ביקור הולנד בתל אביב: כל שיבושי התנועה

נשיא צרפת ימריא בצהריים בחזרה למולדתו. אולם, לפני כן, הוא יגיע לביקור מיוחד באוניברסיטת תל אביב וישתתף באירוע כלכלי במלון דן. צפו במפת הרחובות החסומים

צילום: ערוץ הכנסת

ביקורו הרשמי של נשיא צרפת, פרנסואה הולנד, בישראל, יגיע היום (שלישי) לסיומו. הולנד, זהו ביקורו הראשון בארץ מאז נכנס לתפקידו לפני כשנה וחצי, ביקר עד כה רק באתרים מרכזיים בירושלים, ביניהם מוזיאון "יד ושם", קבריהם של יצחק רבין וחוזה המדינה הרצל ובכנסת. אולם היום, לפני שימריא בחזרה לפריז, הוא יבוא לתל אביב לסייר באוניברסיטה ברמת אביב, ולהשתתף באירוע כלכלי מיוחד במלון דן.

ביקור נשיא צרפת בישראל - כותרות אחרונות
הולנד בכנסת: "הפסיקו לבנות בהתנחלויות"
הולנד בישראל: "נשק גרעיני בידי איראן - סכנה לעולם כולו"
הולנד בירושלים: "הסכם עם איראן עדיף על אופציה צבאית"
מבוכה: לפיד "הבריז" מארוחת ערב עם שרים מצרפת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשל ביקורו של הולנד, ייחסמו צירים מרכזיים בעיר. החל מהשעה 07:00 ועד למעבר השיירה תיחסם הכניסה לעיר מכיוון כביש ירושלים-תל אביב (כביש 1) ונתיבי איילון. בתוך העיר, ייסגרו לסירוגין, בהתאם למיקום השיירה שדרות רוקח, התערוכה, הירקון והרברט סמואל, דרך נמיר והרחובות חיים לבנון וג'ורג' ס. וויס. כמו כן, החל מהערב נסגר כבר לתנועה כביש השירות בשדרות הרברט סמואל, ונאסרה בו החניה בין רחוב פרישמן לבין גן לונדון. המשטרה מבקשת מכל מי שאינו מתכוון להגיע לאירוע, להימנע מלהגיע לרחובות האמורים בין השעות 07:00 ל-14:00.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

"תהיו ריאליים"

בנאומו במליאת הכנסת אמש קרא הולנד מעל דוכן הנואמים הכנסת לישראל ולרשות הפלסטינית "להיות ריאליים", ולמצוא פתרונות יצירתיים בכל הנושאים הנידונים במשא ומתן שיובילו להסכם ש"יביא לסיום הסכסוך". הולנד הדגיש כי כל הסכם עתידי צריך להיות מושתת על שמירה על ביטחונה של ישראל, ועם זאת, מול ממשלה ימנית קרא להפסקת ההתנחלויות – דבר שיסייע להקמת מדינה פלסטינית בת-קיימא. לקריאה זו זכה למחיאות כפיים רמות ממפלגות השמאל. "השלום יהיה הניצחון הגדול ביותר שלכם", אמר הולנד ואז פנה בעברית: "היה שלום לעם ישראל".

הולנד התייחס גם לתכנית הגרעין האיראנית והבהיר כי צרפת לא תתיר לאיראן להחזיק בנשק גרעיני ותעמוד תמיד מאחורי ישראל. "לא נקבל שיחזיקו בנשק גרעיני כי מדובר באיום נגד ישראל ומדינות נוספות באזור, אבל הדבר מהווה גם סכנה לעולם", הבהיר הולנד. הוא הוסיף כי צרפת לא תתיר את הקלה בסנקציות כל עוד איראן לא תוותר על מאמצה לפיתוח נשק גרעיני.

(עדכון ראשון: 23:04)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully