וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בצרפת: דורסי לי זיתוני יואשמו בהריגה

התקשורת מדווחת שקלוד איזק ואריק רוביק יובאו בפני שופט בתחילת ספטמבר. עוד דווח כי רוביק נעצר לפנות בוקר עם אקדח טעון. בן זוגה של זיתוני: "נעבור לגור בצרפת אם צריך"

קלוד איזק ואריק רוביק, החשודים בדריסתה והפקרתה של לי זיתוני בקיץ 2011, צפויים להופיע בפני שופט ב-3 וב-5 בספטמבר. העיתון הצרפתי "לה פיגארו" דיווח אתמול (חמישי) כי כתבי האישום שגובשו נגדם מייחסים להם עבירות של הריגה, אי-סיוע לאדם בסכנה והפקרה. על פי הדיווח, הם צפויים לעונש של עשר שנות מאסר וקנס בסך 150 אלף יורו. העיתון דיווח גם כי התביעה הגישה בקשה לקבלת ביקורת שיפוטית.

במקביל, דווח כי רוביק נעצר אתמול בצרפת כשברשותו אקדח טעון. כלי תקשורת בצרפת דיווחו כי הוא נעצר בצאתו ממועדון לילה בעיר אנטיב, לאחר שעדי ראייה דיווחו על ירי סמוך לשעה 5:00 לפנות בוקר. השוטרים שהוזעקו למקום איתרו גם תחמושת בכלי רכב שחנה באזור. על פי הדיווחים, רוביק שהה בחופשה משפחתית בריביירה הצרפתית.

רועי פלד, בן זוגה של זיתוני, בירך על גיבוש כתבי האישום ואמר כי מדובר ב"חדשות מדהימות". "אני מאוד שמח שאחרי שנתיים משרד המשפטים הצרפתי מצא לנכון להחליט שהוא מתכוון להעמיד את השניים לדין", אמר בשיחה עם וואלה! חדשות. "אנחנו יודעים שהם עבריינים סדרתיים, לפני התאונה והרבה אחריה, לראיה המעצר של אריק אתמול בלילה. אני מאמין ומקווה שמשרד המשפטים הצרפתי יעמוד בהבטחותיו, הן למשפחה והן לציבור הישראלי כולו, ויעמיד את השניים לדין בחומרה המרבית. סיימנו שלב אחד ואנחנו בדרכנו לשלב שני, שיהיה לא פחות קשה. אנחנו מוכנים אליו ונעמוד גם בו בגבורה".

במענה לשאלה אם קרוביה של זיתוני מתכוונים להגיע לפתיחת המשפט בצרפת, אמר: "אנחנו מתכוונים לעשות כל מה שצריך, גם אם זה לעבור לגור בצרפת. כולנו מכירים את הפרוצדורה ואת התהפוכות שבמשפט פלילי, בטח ובטח כשהוא מתנהל במדינה זרה. אנחנו מגייסים וזקוקים לכל עזרה אפשרית על מנת שנוכל לעמוד מול שני עבריינים שחמושים בהרבה כסף ועורכי דין".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צפויים לעונש של עשר שנות מאסר. איזק ורוביק/מערכת וואלה!, צילום מסך

זו אינה הפעם הראשונה שבה דורסי הצעירה נתפסים עוברים על החוק. לפני יותר משנה נלכד איזק נוהג בצרפת במהירות מופרזת. הוא נעצר ב-18 במאי 2012 על ידי שוטר תנועה כשנסע בכביש המהיר A6, בדרך שבין פריז לליון במהירות של 157 קילומטרים לשעה, בכביש שבו המהירות המותרת היא 130 קילומטרים לשעה בלבד. לפי דיווח ברשת RTL, איזק נהג במכונית ספורט מסוג מרצדס. רישיונו נשלל זמנית עד לשימוע בפני שופט.

כחצי שנה קודם לכן נעצר איזק כשהוא נוהג במהירות דומה במחוז ואר בחבל פרובאנס במכונית אאודי שכורה מדגם A8. עשרה ימים קודם לכן, עוכב רוביק, גם הוא בחשד לעבירות של נהיגה במהירות מופרזת. כמו איזק, גם הוא שוחרר לדרכו בתום תשאול קצר.

זיתוני, בת 25 במותה, נדרסה על ידי ג'יפ בצומת הרחובות ויצמן ופנקס בתל אביב, בבוקר יום שישי, 16 בספטמבר 2011. כלי הרכב הפוגע אותר כעבור זמן קצר נטוש בחניון. בחודש אוקטובר האחרון חזר בו איזק מהודאתו כי הוא זה שנהג בג'יפ הב.מ.וו שפגע בזיתוני וטען כי רוביק נהג בג'יפ. הוא הסכים לקחת אחריות על מעשיו של רוביק בתמורה לכך שחברו יפרע עבורו חובות עבור גורמים שונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully