וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבק נגד דורסי זיתוני: פונים לתיירים צרפתים

עמותת "צדק בשבילי" ומתנדביה יוצאים בקמפיין שפונה ללבם של מאות אלפי התיירים הצרפתים המבקרים בישראל בחודשי הקיץ. המטרה: משפט בצרפת לדורסים ומיצוי הדין עמם

המאבק למיצוי הדין עם דורסיה של לי זיתוני אינו שוכך, והמאמצים להביא את הפרשה אל סופה ממשיכים ביתר שאת גם שנה וחצי לאחר מותה. עמותת "צדק בשבילי" פתחה בקמפיין שבמסגרתו יופצו מדבקות עם תמונתה של זיתוני בכניסה לבתי קפה, ברים ומסעדות, שעליהן כיתוב בצרפתית שיפנה את הלקוח אל המלצר או אל הצוות, אם יתעניין בכך. הקמפיין פונה ללבם של תיירים מצרפת המגיעים בהמוניהם לישראל בחודשי הקיץ, במטרה לעורר שיח ציבורי ברחוב הצרפתי, ובמקביל – בתקשורת הצרפתית. יצוין כי בחודשי יולי-אוגוסט צפויים להגיע לישראל מעל 300 אלף צרפתים.

התביעה בצרפת: לפתוח בחקירה נגד דורסי לי זיתוני. קובי אליהו
יפנו ללבם של התיירים הצרפתים. לי זיתוני/קובי אליהו

"הקמפיין הזה יעזור לנו לגייס את המודעות שחסרה בצרפת לנושא", אמר היום (חמישי) לוואלה! חדשות רועי פלד, יו"ר העמותה ומי שהיה בן זוגה של זיתוני. "אני מקווה שנוכל לגייס כספים להמשך המאבק ולהעברת המסר הכל כך חשוב הזה שבמאבק חסר הפשרות, וכמו כן להמשיך ולסייע למשפחות נוספות".

פלד ציין כי עד כה אישרו את השתתפותם בקמפיין למעלה מ-450 בתי עסק מהמובילים בתחומם, ותהליך הגיוס רק החל. "זה יהיה בתל אביב, אילת, נתניה, ירושלים ואשדוד בעיקר", אמר. לדבריו, העובדים יספקו את המידע הרלוונטי למתעניינים, וגלויה בנושא תוגש למבלים גם בעת קבלת החשבון. באשר למטרה העיקרית של המטה, הסביר פלד: "אנחנו מצפים ומקווים שממשלת צרפת תעמוד בהבטחה להעמיד לדין את הדורסים ולהתחיל את ההליך המשפטי עוד בקיץ הקרוב".

לתרומות: בנק דיסקונט סניף 147 תל אביב. מ.ח. 39962, ע"ר 580551067

לפרטים נוספים: jflsummer@gmail.com ובעמוד הפייסבוק של "צדק בשבילי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully