וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברי לי זיתוני בירכו על לכידת ברבי: "ברח מאחריות"

קובי דוד

21.8.2012 / 0:16

חברי עמותת "צדק בשביל לי", הנאבקים למען הסגרתם מצרפת של דורסי זיתוני, התייצבו לצד משפחות ההרוגות בתאונת ה"פגע וברח" בנתניה. "נסייע להם עד שייצא הצדק"

צילום: באדיבות חדשות 10, שלומי גבאי; עריכה: מיכאל ברגמן; קריינות: אביב אברמוביץ'

(צפו בכתבה על לכידתו של שושן ברבי)

חבריה של לי זיתוני, הצעירה שנהרגה מפגיעת מכונית לפני כשנה בתל אביב והופקרה על ידי דורסיה, קלוד איזק ואריק רוביק, בירכו אמש (שני) על לכידת שושן ברבי, החשוד העיקרי בדריסתן למוות והפקרתן של שלוש בנות משפחה אחת, בערב שישי בנתניה.

בתאונה נהרגו סבטלנה יגודייב, בת 56 תושבת דימונה, בתה שושנה בת 25, וקרובת המשפחה אלכסנדרה רובינוב, בת 66 תושבת נתניה.

בן זוגה של זיתוני, רועי פלד, אמר כי "אני יודע בדיוק כיצד מרגישים קרובי המשפחה של ההרוגות: העצב, הכעס והתסכול נוכח חוצפתם של עבריינים כמו שושן ברבי". לדבריו, "אנחנו נמשיך לעמוד לצד המשפחות ולסייע להן בתקופה הקשה העומדת בפניהן - עד שיצא הצדק". דורסיה של זיתוני, איזק ורוביק, נמלטו מיד לאחר התאונה לצרפת וטרם הועמדו לדין.

זעם במשפחת ההרוגות: "שיסגיר את עצמו למשטרה".
סבטלה יגודייב ובתה שושנה, שנדרסו למוות והופקרו יחד עם קרובת משפחתן על פי החשד על ידי שושן ברבי

בסוף השבוע שעבר עם הודיע פלד כי יחד עם חבריה של זיתוני ועמותת "צדק בשביל לי", הם יתייצבו לצד בני משפחת ההרוגות. "בשלב הראשוני, אנו נתמוך וניתן ייעוץ תקשורתי למשפחה. נסייע גם מבחינה משפטית ככל הניתן. מדובר בחובה הכרחית של כל אזרח במדינה שמסוגל ורוצה לעזור", אמר פלד.

אמש נלכד ברבי במחסן באזור התעשייה בנתניה בתום מרדף משטרתי. בשלושת הימים האחרונים נמלט ברבי מהרשויות, על פי החשד, כדי להמתין שעקבות אלכוהול וסמים שהיו בדמו בזמן התאונה ייעלמו. היום הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקווה. רודי יגודייב, אחיה של שושנה יגודייב ובנה של סבטלנה, בירך גם כן על מעצר ברבי. "אני מודה לשוטרים שעשו את העבודה כמו שצריך", אמר יגודייב לוואלה! חדשות, "אני מקווה שיותר לא יצטרכו לתפוס אנשים כאלו. נגיב בצורה יותר רחבה אחרי שנקום מהשבעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully