וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברי לי זיתוני יסייעו למשפחת ההרוגות בנתניה

קובי דוד

18.8.2012 / 21:52

בן זוגה של הצעירה שנהרגה לפני כשנה בתאונה בתל אביב התקשר לרודי יגודייב, שאיבד את אמו ואחותו בתאונת הפגע וברח אתמול, והציע את עזרתו: "נסייע גם מבחינה משפטית"

צילום: שי מכלוף, שלומי גבאי, עריכה: אמיר קוטיגרו, קריינות: לירון בארי

רועי פלד, בן זוגה של לי זיתוני שנהרגה בתאונת פגע וברח בתל אביב לפני כשנה, הודיע כי הוא, יחד עם חבריה של זיתוני, והעמותה "צדק בשביל לי", יתייצבו לצד בני משפחת ההרוגות מתאונת הפגע וברח אמש בנתניה. "בשלב הראשוני, אנו נתמוך וניתן ייעוץ תקשורתי למשפחת יגודייב, וכמה שיתאפשר נסייע גם מבחינה משפטית. מדובר בחובה הכרחית של כל אזרח במדינה שמסוגל ורוצה לעזור", אמר פלד.

לאחר היוודע האסון של משפחת יגודייב, בדבר תאונת הפגע וברח בה נהרגו סבטלנה יגודייב בת 56, בתה שושנה בת 25, וקרובת המשפחה אלכסנדרה רובינוב בת 66, צלצל פלדלרודי יגודייב שאיבד את אמו ואחותו. "שוחחתי עם רודי מתוך מחייבות שלנו כאזרחים וכעמותה לתת סיוע למשפחה שנקלעת לכזאת טרגדיה", אמר פלד.

"מקווה שהמשטרה תשים את ידה על החשוד"

פלד סיפר כי הדיווחים על התאונה ועל בריחתו של החשוד המרכזי החזירו אותו לאותו רגע נורא שבו נודע לו על התאונה בה נהרגה בת זוגו. "רק בסוף השבוע ציינו את האזכרה של לי", אמר פלד. "דיברתי על החשש שהסטטיסטיקה הנוראה הזו תחזור בשנית. לא חשבתי שזה יגיע כל כך מהר ובכזאת אכזריות. אני מקווה מאוד שהמשטרה תשים את ידה על החשוד בתאונה הנוכחית כמה שיותר מהר, כדי למצות עמו את הדין בחומרה".

פלד וחברים נוספים של זיתוני הקימו מיד לאחר התאונה בה נהרגה את עמותת "צדק בשביל לי", במטרה לסייע למשפחת זיתוני להעמיד לדין פלילי את הדורסים שנמלטו לצרפת. מטרה נוספת של העמותה שבראשה עומד פלד היא לסייע למשפחות נוספות שנקלעו לאותו מצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully