וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות באזכרה של לי זיתוני: "סיוט שמסרב להסתיים"

קובי דוד

16.8.2012 / 21:42

משפחתה וחבריה של הצעירה שנהרגה בתאונת דרכים בתל אביב בחודש ספטמבר שעבר הגיעו לקיבוץ נווה אור לטקס אזכרה מרגש. בן זוגה סיפר על התקדמות הליכי הסגרת הדורסים מצרפת

צילום: ליאור פז, ג'יליס, עריכה: טל רזניק

מאות חברים ובני משפחה הגיעו הערב (חמישי) לטקס האזכרה לציון 11 חודשים למותה של לי זיתוני, שנדרסה למוות ברחוב פנקס בתל אביב. מעל קברה בבית העלמין בקיבוץ נווה אור התקשו בני משפחתה לעצור את הדמעות.

אמה של לי, קייט, סיפרה בדמעות וצער כי "אני עדיין מחכה שמישהו ינער אותי, יעיר אותי מהסיוט שמסרב להסתיים". היא פנתה לקבר ואמרה: "לילי עזבת אותנו מוקדם מדי, אני בטוחה שניפגש, נועדנו לחיות זו לצד זו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אני בטוחה שניפגש, נועדנו לחיות זו לצד זו". האזכרה, הערב/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם האב, איציק, ואחיה סיפרו לנוכחים על החור הגדול שהותיר בהם מותה. כמזכרת לכל החברים ובני המשפחה שהגיעו, חילקו חברותיה צדפים מחוף הים בו נהגה לי לבלות. "אנחנו תמיד נזכור את יופייך הפנימי והחיצוני". סיפרה חברתה הטובה, אדווה ישראל. "הצדק חייב לצאת לאור, אסור שמקרה כזה יחזור בשנית".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

בית המשפט בצרפת ראה לנכון לפתוח בחקירה

זיתוני נהרגה בחודש ספטמבר האחרון, לאחר ששני התיירים מצרפת, אריק רוביק וקלוד איזק, נהגו בג'יפ ועל פי החשד פגעו בזיתוני שהייתה בדרכה לעבודה. השניים חשודים שנמלטו מהזירה כשהם מותירים אותה מתבוססת בדמה. מיד לאחר מכן הם אספו את משפחותיהם ועזבו את הארץ. חרף המאמצים הרבים של בן זוגה לשעבר של לי, רועי פלד, ומשפחתה להסגיר את שני הדורסים ארצה, רשויות החוק בצרפת לא הסכימו להסגיר את השניים לישראל.

פלד התייחס בתום האזכרה להמשך החקירה סביב הדורסים. "משפחתה של לי הגישה תלונה אזרחית למשטרת צרפת בגין הריגה בנסיבות מחמירות. בית המשפט בצרפת ראה לנכון לפתוח בחקירה פלילית כנגד השניים. אנו יודעים שבית המשפט דרש לקבל מכוחות משטרת ישראל ממצאים ושאר פרטי החקירה, הדבר מתעכב בשל אילוצי תרגום השפה". הוא הוסיף כי "אסור לנו לשכוח ששני הדורסים מסתובבים חופשיים ברחבי צרפת ללא כל מגבלות. חייבים לעשות לזה סוף".

לקריאה נוספת:
התביעה בצרפת: לפתוח בחקירה נגד דורסי לי זיתוני
משפחת לי זיתוני הגישה תלונה בצרפת נגד דורסיה
שוב: דורס לי זיתוני נתפס נוהג במהירות מופרזת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully