וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד בדריסת לי זיתוני חזר בו: "לא נהגתי"

קלוד איזק, החשוד שדרס את הצעירה ונמלט לצרפת טען כי חברו אריק רוביק שהיה ברכב הוא זה שנהג, כך דווח בצרפת. הוא טען כי הודה במעשה בתמורה לכך שרוביק יפרע עבורו חובות

קלוד איזק, החשוד בדריסתה למוות והפקרתה של הצעירה לי זיתוני בתל אביב, חזר בו מהודאתו כי הוא זה שנהג בג'יפ הב.מ.וו שפגע בזיתוני בספטמבר 2011 – כך דיווח היום (שלישי) העיתון הצרפתי "לה-פריזיאן". על פי הדיווח, איזק טוען עתה כי חברו, אריק רוביק, שהיה עמו ברכב בזמן התאונה ונמלט עמו לצרפת מיד לאחר מכן, נהג בג'יפ. הוא הסכים לקחת אחריות על מעשיו של רוביק בתמורה לכך שחברו יפרע עבורו חובות עבור גורמים שונים.

בחודש יולי השנה הורה התובע המחוזי בפריז לפתוח בחקירה נגד השניים בגין גרימת מוות בנסיבות מחמירות והפקרה. בני משפחתה של זיתוני וחבריה מנהלים מאבק עיקש שיביא למעצרם של איזק ורוביק. עד כה סירבו הרשויות בצרפת להיענות לבקשת המעצר מצד הרשויות בישראל של השניים, בטענה שצרפת לא מסגירה את אזרחיה. אביה של זיתוני, איציק, אמר במהלך אחד מביקוריו בצרפת כי "המטרה שלנו היא לגרום לאלה שגרמו למותה של לי וכן לקהילה שבה הם מסתתרים לקחת אחריות על מעשיהם".

הפגנה מול שגרירות צרפת של חבריה של לי זיתוני שנהרגה בתאונת פגע וברח , ספטמבר 2011. נמרוד סונדרס
הרשויות בצרפת סירבו להסגיר את החשודים בדריסה. לי זיתוני/נמרוד סונדרס

בחודש מאי השנה נעצר איזק על ידי שוטר תנועה בצרפת בחשד שנהג במהירות מופרזת בכביש המהיר A6 שבין פריז לליון. רישיונו של איזק, שנהג במהירות 157 קמ"ש במכונית ספורט מסוג מרצדס, נשלל זמנית עד לשימוע בפני שופט. כחצי שנה לפני כן נעצר איזק כשהוא נוהג במהירות דומה במחוז ואר בחבל פרובאנס במכונית אאודי שכורה מדגם A8, אך בתום תשאול קצר הוא שוחרר לדרכו.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully