וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: דורס זיתוני לא התייצב למשפט, רישיונו נשלל

התקשורת המקומית מדווחת כי קלוד איזק לא הופיע בבית המשפט לאחר שנתפס נוהג שוב במהירות מופרזת. בהיעדרו, רישיונו נשלל לשישה חודשים והוא ייאלץ לעבור קורס נהיגה מונעת

ממשיך לברוח: קלוד איזק, הנהג החשוד כי דרס למוות את הצעירה לי זיתוני ונמלט לצרפת לאחר המקרה, מוסיף להתחמק מרשויות אכיפת החוק. מקור משפטי בצרפת אישר בסוף השבוע כי איזק, שנתפס שוב נוהג במהירות מופרזת, לא הופיע לדיון בבית המשפט שנקבע ליום שלישי האחרון.

המקור סיפר לעיתון "יון רפובליקן" כי מאז נמלט לצרפת בקיץ 2011, איזק נתפס לפחות שלוש פעמים כשהוא נוהג במהירות מופרזת. במאי האחרון הוא נתפס כשהוא נוהג ברכב מסוג מרצדס במהירות של 157 קמ"ש בדרך A6, המובילה מהבירה פריז לליון. לאחר המקרה, נציג מטעם בית המשפט הגיע לביתו של איזק על מנת למסור לו את ההזמנה לדיון בבית המשפט, אך נאמר לו כי איזק אינו מתגורר שם עוד.

בבית המשפט הוחלט לא להמתין לבואו, ובהיעדרו, רישיונו של איזק נשלל לתקופה של שישה חודשים. על פי הדיווחים בתקשורת הצרפתית, הוא ייאלץ גם לעבור קורס נהיגה מונעת בטרם יוחזר לו רישיון הנהיגה. כמו כן, הוטל עליו קנס בגובה 500 אירו.

ג'יפ BMW ששייך לתושב צרפת, החשוד בדריסתה למוות של לי זיתוני בתל אביב, ספטמבר 2011. שי אוקנין
הרכב בו על פי החשד נהג איזק אותר לאחר התאונה נטוש בחניון/שי אוקנין

זיתוני, בת 25 במותה, נדרסה על ידי ג'יפ בצומת הרחובות ויצמן ופנקס בתל אביב, בבוקר יום שישי, 16 בספטמבר 2011. כלי הרכב אותר כעבור זמן קצר נטוש בחניון. איזק וחשוד נוסף ששהה עמו ברכב, אריק רוביק, נמלטו כאמור מיד לאחר התאונה לצרפת.

לפני כחודשיים דיווח העיתון הצרפתי "לה-פריזיאן" כי איזק חזר בו מהודאתו כי הוא זה שנהג בג'יפ הב.מ.וו שפגע בזיתוני. על פי הדיווח, איזק טען כי רוביק, שהיה עמו ברכב בזמן התאונה ונמלט עמו לצרפת מיד לאחר מכן, נהג בג'יפ. הוא הסכים לקחת אחריות על מעשיו של רוביק בתמורה לכך שחברו יפרע למענו חובות עבור גורמים שונים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully