וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: כך נורו שני המחבלים שרצחו חייל בלונדון

המחבלים שערפו את ראשו של החייל באמצע הרחוב בלונדון, חיכו להגעת המשטרה, ככל הנראה כדי לפגוע בצוות הראשון שיגיע. סרטון נדיר שנחשף מתאר כיצד יורים השוטרים בשניים

בסרטון חדש שנחשף היום (שישי) ב"מירור" הבריטי, ניתן לראות את השניות הדרמטיות בהן יורה המשטרה בשני המחבלים, אשר ערפו לפני יומיים את ראשו של לי ריגבי, חייל בריטי בן 25, באמצע הרחוב בלונדון. הסרטון צולם על ידי אזרח בריטי אשר צפה במתרחש ממרפסת ביתו מעל לזירת האירוע.

להערכת גורמי ביטחון בבריטניה, שני המחבלים ניסו לפתות את כוחות המשטרה להתקרב לעברם, לאחר שהעבירו את גופת החייל שזה עתה רצחו לאמצע הכביש. עם הגעת ניידת המשטרה הראשונה לזירת הרצח, נראים המחבלים מתפצלים לשני כיוונים כאשר אחד מהם רץ כשהוא אוחז במצ'טה לעבר דלת הנהג של הניידת, בו ישבה שוטרת. המחבל השני רץ במקביל לאורך המדרכה כאשר הוא מפנה אקדח לכיוון ניידת המשטרה.

השוטרת אשר נהגה בניידת, לא הצליחה לשלוף את נשקה, אך שוטר אחר שישב במושב האחורי פותח באש דרך חלון הניידת ומביא לבלימתו של המחבל אשר נופל על הכביש לאחר שנורה. המחבל השני, אשר אוחז באקדח, נורה באותו זמן על ידי צלף מיחידת מובחרת בצבא הבריטי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלבי הפגיעה באחד המחבלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתמול נודע כי שני המחבלים היו מוכרים לשירותי הביטחון הבריטיים. מתברר שייתכן ששמם של השניים עלה במהלך חקירות נגד חשודים אחרים, אך הם עצמם לא היו תחת מעקב.

ה"אינדיפנדנט" הבריטי דיווח כי מייקל אדבולאג'ו, המחבל ממוצא ניגרי אשר צולם מדבר למצלמה אחר הרצח ולפני שנורה, נהג להגיע למפגשים של ארגון איסלאמיסטי שהוצא מן החוק בבריטניה, בשם אל-מוהג'ירון (המגרים). מנהיג הקבוצה, אנג'ם חודארי, אישר כי הכיר את אדבולאג'ו, שכונה בעבר מוג'אהיד. לדבריו, הפסיק להגיע למפגשי הארגון לפני שנתיים. "לא הייתי מגדיר אותו כחבר בארגון", סייג. "הרבה אנשים נהגו להגיע לפעילויות שלנו". הוא הדגיש שהוא מעולם לא הטיף לפגיעה בחיילים בריטים. "אני לא יודע תחת אילו השפעות הוא היה מאז שנהג להגיע אלינו". הוא סיפר כי אדבולאג'ו עשה עליו רושם של "בחור נורמלי לגמרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully