וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרור היכה בלונדון? ראש חייל נערף במצ'טה

לדברי עדי ראייה, שני תוקפים ערפו את ראש החייל במצ’טה וקראו ”אללה אכבר”. בסרטון שצולם בזירה אומר חשוד בתקיפה: "סליחה שנשים נאלצו לראות זאת"

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק, מיכאל ברגמן, קריינות: לירון בארי

חייל בריטי נרצח הערב (רביעי) עם סכין מסוג מצ'טה בדרום-מזרח לונדון, בתקרית שאליה מתייחסות הרשויות כאל אירוע טרור. עדי ראייה דיווחו כי ראשו של האיש נערף בידי שני אנשים, שזמן קצר אחר כך נורו על ידי שוטרים ונפצעו.

ערוץ ITV ניוז פרסם סרטון שצולם לכאורה בידי עד ראייה, ובו נראה אדם עם ידיים מגואלות בדם אוחז בשתי סכינים ואומר למצלמה: "אני מצטער שנשים נאלצו לראות את זה, אבל גם בארצנו נשים נאלצות לראות דברים כאלה". הוא המשיך ואמר כי "לעולם לא תהיו בטוחים. סלקו את הממשלה שלכם, לא אכפת להם ממכם".

חייל נרצח בפיגוע בלונדון. רויטרס
אנשי משטרה בזירת האירוע בלונדון/רויטרס

בעקבות האירוע זימן הערב ראש ממשלת בריטניה, דיוויד קמרון, דיון חירום בנושא הביטחון הלאומי. קמרון, שיקדים את שובו מביקור בפריז בשל האירוע, אמר כי האירוע "מזעזע". במסיבת עיתונאים שכינס יחד עם נשיא צרפת, פרנסואה הולנד, אמר קמרון כי יש "סיבה להאמין שמדובר בפיגוע טרור". גם ראש העיר לונדון בוריס ג'ונסון אמר כי ככל הנראה מדובר בפיגוע.

קמרון הוסיף כי הלילה "מחשבותינו צריכות להיות עם הקורבן, משפחתו וחבריו". רשת BBC דיווחה כי שני החשודים, שנפצעו מירי שוטרים זמן קצר אחרי האירוע, קראו "אללה אכבר" לפני שתקפו את החייל ברובע וולוויץ' בבירה הבריטית, לא הרחק ממתקן צבאי. התוקפים נלקחו לבית חולים סמוך. מיד לאחר האירוע נחסמו הכבישים בסביבה, ומסוקי משטרה חגו מעל האזור. המשטרה מסרה כי איתרה כמה כלי נשק בזירה, וכן שהתקבל דיווח על שימוש בנשק חם.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
זירת רצח חייל בריטי בלונדון. רויטרס
זירת האירוע בלונדון/רויטרס

עד ראייה, שצפה באירוע ממרפסת ביתו, סיפר לכתבת ה"טלגרף" כי התוקפים היו ממוצא אפריקני או מזרח-תיכוני. "היו להם שלושה סכינים, בהם מצ'טה וסכין קצבים, וגם אקדח ישן", אמר העד, פרד אוייט. "היה נדמה שהם מעודדים אנשים לצלם ושהם מחכים למשטרה. כאילו שהם חיפשו עימות", הוסיף אוייט. לדברי אוייט, "הדם זרם במורד הרחוב". הוא סיפר כי גופו אינו יכול להפסיק לרעוד מאז שהיה עד לאירוע. עד אחר סיפר כי הם "התפללו כאילו הקריבו קורבן", ואמר שהם אף הורו לעוברי אורח לצלם סרטוני וידיאו.

זירת התקיפה בלונדון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully