וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע בלונדון: הרוצח צולם מדבר כשידיו מגואלות בדם

החשוד בעריפת ראשו של חייל בריטי דיבר למצלמתו של עד ראייה בעודו אוחז בסכינים. "עין תחת עין ושן תחת שן", אמר. "מצטער שנשים נאלצו לראות את זה". כעבור זמן קצר, נורה

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק, מיכאל ברגמן, קריינות: לירון בארי

לא ייאמן: דקות לאחר רצח חייל בריטי ברחוב בלונדון, עצר האדם שככל הנראה תקף את החייל, ושוחח עם עד ראייה שצילם את דבריו. ערוץ ITV NEWS פרסם את הסרטון ובו נראה החשוד עם ידיים מגואלות בדם אוחז בשתי סכינים אומר למצלמה: "אני מצטער שנשים נאלצו לראות את זה, אבל גם בארצנו (לא ברור מהי ארץ מוצאו) נשים נאלצות לראות דברים כאלה". הוא המשיך ואמר כי "לעולם לא תהיו בטוחים. סלקו את הממשלה שלכם, לא אכפת להם ממכם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"סלקו את הממשלות שלכם". החשוד בתקיפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"נילחם בכל מקום שאפשר, עין תחת עין ושן תחת שן", אמר החשוד. לאחר שדיבר אל המצלמה, הוא חצה את הכביש, לכיוון גופת האדם אותו רצח על פי החשד יחד עם אדם נוסף. הסרטון צולם בטרם הגיעה המשטרה לזירה, ובעוד במקום נשארו כמה עוברי אורח. לאחר שהגיעה המשטרה, נורה החשוד שנראה בסרטון וכך גם החשוד הנוסף, לאחר שעל פי החשד ניסו לתקוף את השוטרים.

בעקבות האירוע זימן אמש ראש ממשלת בריטניה, דיוויד קמרון, דיון חירום בנושא הביטחון הלאומי. קמרון, שהקדים את שובו מביקור בפריז בשל האירוע, אמר כי האירוע "מזעזע". במסיבת עיתונאים שכינס יחד עם נשיא צרפת, פרנסואה הולנד, אמר קמרון כי יש "סיבה להאמין שמדובר בפיגוע טרור". גם ראש עיריית לונדון בוריס ג'ונסון אמר כי ככל הנראה מדובר בפיגוע.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully