וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב של הפוליטיקאי מניו יורק שחשף את איבר מינו

אנתוני וינר היהודי, שהתפטר מהקונגרס אחרי ששלח תמונות מביכות לשש נשים, הודיע רשמית שיתמודד השנה על ראשות העיר ניו יורק: "אני יודע שאכזבתי רבים אבל למדתי לקח קשה"

צילום: ערוץ היוטיוב הרשמי של אנתוני וינר, עריכה: יאיר דניאל

אנתוני וינר, חבר הקונגרס היהודי שהתפטר מבית הנבחרים בבושת פנים ב-2011, הודיע רשמית כי בכוונתו להתמודד על ראשות העיר ניו יורק. ראש העיר המכהן, מייקל בלומברג, יסיים השנה את הכהונה השלישית בתפקיד ולא יתמודד פעם נוספת. הודעתו של וינר שמה קץ לשבועות ארוכים של שמועות בנושא. בחודש שעבר פרסם העיתון ניו יורק טיימס כתבת פרופיל נרחבת על וינר בה נרמז כי הוא מתכוון להתמודד לתפקיד, בבחירות שייערכו ב-5 בנובמבר השנה.

בחודש מאי 2011 פרסם וינר בחשבון הטוויטר שלו תמונה המציגה איבר מין זקוף בתחתוני בוקסר. התמונה פורסמה בטעות, מכיוון שווינר התכוון לשלוח את התמונה לצעירה שהתכתב עמה. אחרי לחץ כבד שהופעל עליו מצד חבריו למפלגה הדמוקרטית, ובשל פרסומים מביכים בכלי התקשורת, הודה וינר כי נהג לשלוח תמונות מסוג זה לחמש נשים נוספות. וינר, שכיהן כשנתיים בלבד בקונגרס, התפטר כעבור זמן קצר.

אנתוני וינר, לשעבר חבר קונגרס וכיום מתמודד על ראשות העיר ניו יורק. GettyImages
וינר מודיע על התפטרותו בחודש יוני 2011/GettyImages

בסרטון שפרסם לרגל פתיחת קמפיין הבחירות שלו, הוא נראה מסייר ברחבי ניו יורק לצד אשתו. "עשיתי כמה טעויות גדולות", אומר וינר, "אני יודע שאכזבתי אנשים רבים, אבל למדתי לקח קשה. אני רץ לתפקיד ראש העיר כי אני נלחם למען מעמד הביניים. אני מקווה שתתנו לי הזדמנות נוספת לשרת אתכם".

כדי לקבל את מועמדות המפלגה לתפקיד, ייאלץ וינר ראשית לזכות בפריימריז שייערכו ב-10 בספטמבר. בין המועמדים שהכריזו כי יתמודדו מולו: כריסטין קווין, יו"ר מועצת העיר ולסבית מוצהרת; וחשב העירייה לשעבר, ביל תומפסון. במועמדים הרפובליקנים הבולטים - המיליארד ג'ון קטסימטידיס (שייתכן שיתמודד לבסוף כמועמד עצמאי); אדולפו קריון, נשיא רובע ברונקס ולשעבר יועץ בבית הלבן; וג'ו להוטה, לשעבר יו"ר רשות התחבורה של ניו יורק.

עוד על פרשת "הווינר של וינר"
וינר נאחז בכיסא הקונגרס: "לא הפרתי שום חוק"
נכנע ללחץ: חבר הקונגרס ווינר התפטר מתפקידו
מכה לאובמה: מחליף רפובליקני לחבר הקונגרס וינר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ראש העיר ניו יורק מייקל בלומברג משוחח עם מיס פיגי. GettyImages
מייקל בלומברג, משוחח אתמול עם מיס פיגי. פורש מראשות העיר באווירה מחויכת/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully