וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתו של החוטף מקליבלנד לקרבן: "רוצה לפגוש אותך"

ארלין קסטרו, שהייתה חברה קרובה של ג'ינה דה-חסוס, התראיינה לתכנית בוקר ואמרה בדמעות כי היא "כל כך, כל כך מצטערת". אביה הועמד היום לדין, אך שני אחיו שוחררו

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל, יבגני גרצנשטיין; קריינות: אביב אברמוביץ'

במקביל להבאתו של אביה לדין, התראיינה היום (חמישי) בתו של אריאל קסטרו, המואשם בחטיפת שלוש נערות בקליבלנד שבאוהיו, בהחזקתן בשבי במשך כעשור, בהתעללות ובאונס. הבת, ארלין קסטרו, ביקשה להעביר מסר במהלך הריאיון בתכנית הבוקר של רשת ABC לאחת החטופות, ג'ינה דה-חזוס, שהייתה חברתה הטובה, זאת בעקבות היכרות בין משפחותיהן.

צפו בריאיון עם ארלין קסטרו

"אני רוצה להגיד לה שאני כל כך, כל כך מצטערת", אמרה ארלין קסטרו בדמעות. "אני ממש רוצה לראות אותך, ואני רוצה שתפגשי את ילדיי". לפני שפנתה לחברתה, אמרה ארלין כי היא "מאוכזבת, נבוכה ובעיקר הרוסה מכל המצב". בת אחרת של קסטרו, אמילי, מרצה 25 שנות מאסר על כך שניסתה לרצוח את בתה התינוקת לפני כמה שנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

ארבעה אישומים בגין חטיפה, שלושה בגין אונס

בתוך כך הוגש היום בבית משפט בקליבלנד כתב אישום נגד האב אריאל קסטרו, שבביתו הוחזקה דה-חסוס יחד עם אמנדה ברי ומישל נייט. על מעצרו הוטלה ערבות של לא פחות משמונה מיליון דולרים. הוא נאשם בארבעה סעיפים של חטיפה – אחד מהם בגין החזקתה של בתה של אמנדה ברי, שנולדה במהלך תקופת השבי – ובשלושה בגין אונס. בכלי התקשורת בארצות הברית אף דווח כי הוא נמצא תחת השגחה צמודה, מחשש שיתאבד.

שני אחיו של קסטרו, פדרו ואוניל, נעצרו לאחר פרוץ הפרשה בחשד שהיו מעורבים בה, אך המשטרה החליטה שלא להעמידם לדין, לאחר שהחוקרים קבעו שהם לא ידעו על חטיפת הנשים. הם הובאו לבית המשפט בשל עבירות אחרות שבהן נחשדו, ושוחררו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully