וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הריאיון עם גיבור הדרמה באוהיו הוא הדבר הכי מטורף שתשמעו

8.5.2013 / 0:35

צילום: רויטרס, רשת החדשות המקומית, עריכה: גדי וינסטוק

צ'ארלס רמזי הוא לא רק גיבור הדרמה באוהיו - הוא ככל הנראה המרואיין הכי טוב שהתקשורת האמריקאית הייתה יכולה לבקש לעצמה ביום הזה. אתמול (שלישי) חילץ רמזי שלוש נשים מבית בקליבלנד, בו הוחזקו בנסיבות מעורפלות בעשור האחרון.

שחרור החטופות באוהיו: האזינו לשיחה הדרמטית למשטרה

בריאיון לתחנת טלוויזיה מקומית, סיפר רמזי על היום הרגוע שלו, שהשתבש בצורה מפתיעה:
"אכלתי מקדונלד'ס. יצאתי החוצה וראיתי את הילדה הזאת מתחרפנת ומנסה לצאת מהבית. אז יצאתי למרפסת, והיא ביקשה: 'תעזור לי לצאת, החזיקו אותי פה הרבה זמן'. חשבתי שזה מקרה של אלימות משפחתית, לכן פתחתי את הדלת - אבל לא יכולנו להיכנס, כי היא כל כך צרה שהגוף שלי לא יכול לעבור, אפשר להכניס רק את היד!".

ויש גם רמיקס:

רמזי סיפק גם עדות אופי על החשוד בחטיפת שלוש הנשים, נהג אוטובוס תלמידים ממוצא היספני:
"בנאדם, צריכים להיות לך אשכים די גדולים כדי לעשות דבר כזה. עשיתי ברביקיו עם הבחור הזה, היינו אוכלים צלעות ומה לא. היינו מקשיבים למוזיקת סלסה. אבל ידעתי שמשהו לא בסדר כשילדה לבנה קטנה רצה לזרועות של גבר שחור".

באופן מתבקש, סרטון הריאיון של רמזי הפך במהרה ללהיט יוטיוב. השפה הדלה שבה השתמש, והעובדה שהמראיין לא טרח לעצור את דבריו, תירגמה את הגבורה מקומית לבדיחה לאומית. ריאיונות בהולים בזירות פשע נוטים לחלץ מעדים המומים משפטים מבולבלים, בסגנון "שמעתי בום גדול", אך רק לעתים רחוקות מאפילות העדויות על עצם הדרמה שהן מתארות.

אחת הכוכבת הוויראליות הגדולות ביותר בשנים האחרונות היא סוויט בראון, גברת חביבה למראה שנמלטה מדליקה שהתלקחה בשכונת עוני באוקלהומה סיטי. היא העניקה ריאיון מביך לטלוויזיה המקומית, בו סיפרה בארכנות מיותרת על הרגע הראשון שבו רחרחה את עשן השריפה ("התעוררתי כדי להביא סודה, ודמיינתי שמישהו עושה ברביקיו").

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

ההצגה של סוויט בראון, שזכתה לשלל חיקויים, הייתה גורמת לאדם מיושב בדעתו לקבור את עצמו באדמה מרוב בושה. אך היא עשתה בשכל וניצלה את המבוכה לטובתה כשהקפידה להתארח בכל תכנית טלוויזיה אפשרית, ומיצתה עד תום את הפרסום (ואת הכסף שנלווה לו) כשהקליטה כמה פרסומות. הפוגה רגעית מהחיים בשכונה המפויחת.

כוכב אחר שעלה לגדולה רגעית בזכות צוות חדשות מקומי היה אנטואן דודסון מאלבמה. לפני שלוש שנים הוא הציל את אחותו מ"פולש מיטה" (כלשונו) שניסה לאנוס אותה. פרודיה פופולרית נעשתה על הריאיון המוזר, בו פנה דודסון למצלמה, ובנאום תוכחה הזהיר את אנשי השכונה מ"האנס שמטפס על החלונות ופולש למיטות של האנשים".

בשנים שחלפו מאז ניסה דודסון להרוויח כסף מביצוע של השירים שלעגו לו, אך בעיקר מצא את עצמו יוצא ונכנס ממעצר בגין עבירות תנועה וסמים. לאחרונה ניסה לחזור לתודעה הציבורית והודיע שהוא כבר אינו הומוסקסואל.

ניתן רק לקוות שהגיבור של הדרמה הנוכחית בקליבלנד יזכה לתהילה ארוכה יותר. ואולי, בעצם, עדיף לו שיחזור לחייו האלמוניים, ובעיקר לארוחת המקדונלד'ס שזנח באמצע הלילה כדי לחלץ את שלוש הנשים המסכנות שנכלאו בבית הסמוך במשך עשר השנים האחרונות.

לפניות:
uriah_c@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully