וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוועה באוהיו: "אם התינוק ימות - ארצח אותך"

כתב האישום נגד אריאל קסטרו חושף פרטים על מסכת ההתעללויות בבית בקליבלנד. הנשים הורשו לצאת לחצר בתחפושת והוא העמיד את אמונן למבחן. צפו בהדמייה של בית האימה

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל, יבגני גרצנשטיין; קריינות: אביב אברמוביץ'

כתב האישום שהוגש לפנות בוקר (חמישי) נגד חוטף הנשים באוהיו, חושף פרטים נוספים ממסכת ההתעללויות שעברו על השלוש בבית שבו הוחזקו בעשור האחרון. במסיבת עיתונאים שכינסה המשטרה בקליבלנד, נאמר כי החוטף, אריאל קסטרו, יובא ככל הנראה כבר היום לבית המשפט. הוא מואשם בחטיפה ובאונס. שני אחיו אינם מואשמים בשלב זה, ולתביעה אין ראיות כי הם סייעו לו בחטיפה, חרף דיווחים קודמים בתקשורת.

אד טומבה, סגן מפקד המשטרה בקליבלנד, תיאר את הזוועה שעליה העידו שלוש הנשים ששוחררו מהשבי בתחילת השבוע : אמנדה ברי, בת 27, ג'ינה דה-ג'זוס (23) ומישל נייט (30). לדבריו, מרבית הזמן הן היו כבולות בבית בחבלים ובשלשלאות, ורק פעמיים יצאו לטיול קצר בחצר. הן נאלצו לחבוש פאות ומשקפי שמש כדי שאיש לא יזהה אותן. לדברי המשטרה, אין דרך לדעת כמה פעמים הרו הנשים לחוטף שאנס אותם. בראיין קאמינס, חבר מועצה המעורב בחקירה, אמר: "אנו יודעים שהקורבנות הפילו מספר פעמים, אך אנו לא יודעים באילו תנאים".

החטיפה באוהיו - עדכונים אחרונים
בית הזוועות נחשף; "ראינו נשים זוחלות בעירום"
בתו של החוטף שיספה את גרון נכדתו הפעוטה
שלוש הנשים הרו לחוטף חמש פעמים לפחות

צפו בהדמייה של בית הזוועה:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תכנית המבנה של הבית. אחד החדרים - בגודל של ארון קטן/מערכת וואלה!, צילום מסך
החטופה ג'ינה דה-חזוס חוזרת לביתה בעיר קליבלנד, אוהיו. רויטרס
ג'ינה דה-ג'זוס, מוסתרת בחולצה ירוקה, חוזרת לביתה, אמש/רויטרס

האדם האחרון שראה את דה-ג'זוס לפני שנעלמה הייתה חברתה הטובה ביותר - בתו של החוטף, ארלין. אחיה, אנתוני, שהיה סטודנט לעיתונאות, אף סיקר את המקרה עבור העיתון המקומי. אם לא די בכך, הרי שנחשף כי קסטרו עצמו ניגן בשנה שעברה באירוע צדקה שנערך לציון עשור להיעדרותה של דה-ג'זוס, כל זאת בזמן שהיא כבולה במרתף ביתו. ואולם, אין עדויות כי הילדים ידעו על המעשים המזוויעים של אביהם.

הבת של אמנדה נולדה בגיגית - תחת איומים

אמש נודע כי בת נוספת של אריאל נושאת 25 שנות מאסר משום שניסתה לרצוח את בתה הפעוטה. כשהייתה בת 19, אמילי קסטרו, שיספה ארבע פעמים את גרונה של הפעוטה בת 11 החודשים. לא ברור היכן נמצאת הפעוטה כיום. האם אותרה בביתה באינדיאנה כשהיא מכוסה בבוץ, דם ומים, אחרי שניסתה להתאבד בדקירה ולהטביע את עצמה בנהר.

רשת CNN דיווחה הבוקר כי אחת החטופות סייעה ליילד את בתה של אמנדה ברי, שנולדה במהלך השבי לפני שש שנים. התינוקת נולדה בגיגית פלסטיק והפסיקה לנשום לזמן קצר. הלידה הקשה גרמה לשתי הנשים לצרוח בבהלה, והחוטף, אריאל קסטרו, איים עליהן: "אם התינוק הזה ימות, אני ארצח אתכן".

ביתו של חוטף הנשים אריאל קסטרו בעיר קליבלנד, אוהיו. AP
ביתו של החוטף, אריאל קסטרו/AP
ביתו של חוטף הנשים אריאל קסטרו בעיר קליבלנד, אוהיו. רויטרס
שוטרים מהמעבדה לזיהוי פלילי מחפשים ראיות במבנה/רויטרס

שלוש הנשים הוחזקו בחדרים נפרדים, אך מדי פעם זכו לראות זו את זו והבינו כי כל אחת מהן מוחזקת בשבי. הן זכו לצפות בטלוויזיה וידעו כי נערכו חיפושים אחריהם. מקור משטרתי אמר כי לעתים קרובות ניסה קסטרו "לבחון" את הנשים והעמיד פנים כי הוא עזב את הבית, ולאחר מכן חזר במפתיע כדי לבדוק אם יש עדויות כלשהן לניסיון בריחה.

מתכנית הבנייה של הבית, עולה כי בקומה התחתונה של המבנה היו ארבעה חדרי שינה קטנים וחדר אמבטיה. אחד החדרים, שבו הוחזקה אחת החטופות, הוא באורך וברוחב של 1.80 מטרים - כגודל ארון קטן. מתכנית הבנייה עולה כי הבית נבנה בשנת 1890 ומכיל בסך הכל שמונה חדרים, בהם עליית גג ומרתף שבנייתו מעולם לא הושלמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully