וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בניו דלהי: אונס קבוצתי נוסף הסתיים ברצח

חמישה שוטרים הושעו בחשד שכשלו בטיפול בתלונה. ששת הנאשמים באונס הסטודנטית באוטובוס הובאו הבוקר להקראת כתב האישום בניו דלהי - שניים מהם ביקשו לשמש עדים נגד חבריהם

רויטרס

כלי תקשורת בהודו דיווחו לפנות בוקר (שני) על מקרה נוסף של אונס קבוצתי ורצח של צעירה סמוך לבירה ניו דלהי. רשת בי-בי-סי דיווחה כי ארבעה שוטרים הושעו ושוטר חמישי הועבר מתפקידו, בחשד שכשלו בטיפול במקרה שאירע בסוף השבוע. לפי הדיווחים, גופתה של הצעירה, בת 21, אותרה ביום שבת בעיר נוידה, פרבר תעשייתי של ניו דלהי. היא נעלמה יממה קודם לכן כחזרה לביתה ממקום עבודתה. אביה התלונן כי המשטרה התעכבה בטיפול בתלונה על היעדרה, וכי השוטרים הציעו שהיא "יצאה עם מישהו".

הבוקר הובאו בפני בית המשפט המחוזי בני דלהי חמישה גברים שהואשמו באונס, בשוד ברצח הסטודנטית בת ה-23 מניו דלהי בחודש שעבר. לדברי המשטרה, יש ראיות משמעויות הקושרות אותם למקרה. בין היתר, נמצאו ברשותם חפצים שנגנבו מהנאנסת ומהידיד שליווה אותה באוטובוס, שהוכה גם הוא, וככל הנראה גם ממצאי די-אן-איי. השניים הותקפו בצאתם מבית קולנוע, וכשלא הצליחו לתפוס ריקשה, פותו לעלות לאוטובוס פרטי, שם הותקפו.

לקריאה נוספת
אחרי האונס הקבוצתי: מקרים חדשים מזעזעים את הודו

משפטם של חמישה גברים המואשמים ברצח ובאונס סטודנטית הודית. בית המשפט המחוזי, ניו דלהי. 7 בינואר 2013. רויטרס
האוטובוס ובו חמשת הנאשמים מחוץ לבית המשפט המחוזי בניו דלהי, הבוקר/רויטרס

חמשת הנאשמים הבגירים זוהו כראם סינג, מוקש סינג, אקשאי תאקור, ויג'אי שארמה ו-פוואן גופטה. אם יורשעו, החמישה עלולים לעמוד בפני גזר דין מוות. ביום שבת דווח כי שני האחרונים הגישו בקשה לשמש עדים נגד חבריהם לספסל הנאשמים, בתמורה להקלה באישומים. נאשם נוסף, בן 17, יישפט בנפרד בבית דין לנוער, וצפוי לעמוד בפני עונש מרבי של שלוש שנות מאסר. בית המשפט צפוי למנות לנאשמים סנגור ציבורי, אחרי שלשכת עורכי הדין של הודו ביקשה מחבריה לסרב לייצג את השישה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

אביה של הנאנסת הכחיש שהתכוון לחשוף את שמה

ידידה של הנרצחת, שהוא העד המרכזי בפרשה, התראיין בעילום שם בסוף השבוע לתקשורת ההודית, וסיפר כי גם לאחר שהושלכו השניים מחלונות האוטובוס, לא בא איש לסייע להם. "הם היכו אותנו במוט ברזל, חטפו את הבגדים והחפצים שלנו", סיפר. לדבריו, קרבן האונס ניסתה לחייג למשטרה, אך החשודים באונס חטפו את הטלפון הנייד שלה. כמו כן, סיפר הידיד כי כשהשוטרים הגיעו, בחלוף שעתיים, הם התווכחו במשך 30 דקות מי התחנה האחראית לטיפול במקרה. המשטרה הכחישה את הטענה הזו.

בעניין אחר, אביה של הנרצחת חזר בו מדיווח שהתפרסם בעיתון בריטי, בו נכתב כי הוא ביקש לחשוף את שמה של בתו. בסוף השבוע פרסם ה"סאנדי פיפל", מוסף של ה"מירור", ראיון עם האב - באדרי סינג פנדיי, בו גילה את שמה של הבת - ג'יוטי, שנאסר עד כה לפרסום. מאוחר יותר, טען האב בשיחה עם עיתונים בהודו כי לא התכוון לחשוף את השם. "רק התכוונתי שאין לי התנגדות שהממשלה תשתמש בשם, כדי לחוקק חוק חדש להחמרת הענישה במקרי אלימות נגד נשים", אמר. שמה של הבת לא פורסם בהודו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully