וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי הנאנסת מהודו חשף את שמה: העולם צריך לדעת

בראיון לשבועון הבריטי "סנדיי פיפל", אמר אבי הקורבן כי הוא גאה בבתו, שמתה בעת שהגנה על עצמה. "היא לא עשתה דבר רע", הסביר, והתיר לעיתון לפרסם שמה: ג'יוטי סינג פנדיי

עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

(צפו: האנסים מהודו הואשמו ברצח, ייתכן שיוצאו להורג)

אביה של הצעירה ההודית שנאנסה ונרצחה באוטובוס בבירה ניו דלהי, אמר כי ברצונו "שהעולם ידע את שמה האמיתי" של בתו, כדי להעניק מקור השראה לקורבנות אחרים של תקיפה מינית. בראיון שפורסם היום (ראשון) בשבועון הבריטי "סאנדיי פיפל", הסכים האב לפרסם את שם בתו: ג'יוטי סינג פנדיי. "הבת שלי לא עשתה שום דבר רע, היא מתה תוך הגנה על עצמה. אני גאה בה", אמר האב, בדרי. לדבריו, "חשיפת שמה תעניק אומץ לנשים אחרות ששרדו תקיפות כאלה, שישאבו כוח מבתי". שמה של הנאנסת פורסם אמנם בעיתון הבריטי, אולם הרשויות בהודו אסרו על כלי התקשורת לפרסם את שמה. עם זאת, לבקשת המשפחה, תמונתה לא פורסמה.

כתבי אישום הוגשו בשבוע שעבר נגד שישה גברים בגין אונס קבוצתי ורצח של הקרבן, סטודנטית לפיזיותרפיה בת 23. הפרשה זעזעה את המדינה ועודדה אלפי צעירים להפגין ברחובות, נגד מעשי האלימות המינית הרבים כלפי הנשים בחברה ונגד אזלת-ידה של הממשלה בטיפול בתופעה. אם יורשעו ברצח ובאונס, הלחץ הציבורי עלול להוביל לכך שעל חמישה מהנאשמים הבגירים ייגזר גזר דין מוות - עונש נדיר ביותר בהודו.

"מוות לכל השישה. האנשים האלה הם חיות"

"בהתחלה רציתי לראות את הפרצופים של האנשים שעשו את זה, עכשיו כבר לא. אני רק רוצה שיתלו אותם. מוות לכל השישה", אמר האב הנסער. "האנשים האלה הם חיות", הוסיף, באומרו כי עונש מוות ירתיע עבריינים בעתיד. "זה יראה שהחברה לא מוכנה לאפשר לדברים כאלה לקרות", הסביר. בעיתון הבריטי נכתב כי אשתו, עאשה בת ה-46, הייתה שרויה בהלם מכדי לדבר עמם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
הפגנות בעקבות מותה של קורבן האונס הקבוצתי בניו דלהי, הודו, ינואר 2013. AP
האונס שהסעיר את הודו. הפגנה במחאה על אלימות נגד נשים/AP

בן זוגה של הנרצחת, וככל הנראה עד הראיה היחיד למעשה שהצית מהומות במדינה, התראיין בסוף השבוע גם הוא, לראשונה מאז האירוע. "צעקנו, ניסינו לגרום לכך שישמעו אותנו", סיפר הצעיר, אווינדרה פאנדיי, לערוץ טלוויזיה הודי. הוא הוסיף כי גם לאחר שהושלכו השניים מחלונות האוטובוס לא בא איש לסייע להם, וכי עד להגעת המשטרה חלפו שעתיים תמימות, שרק אחריהן פונו לבית החולים. "הרבה דברים התפרסמו בתקשורת, אך לא פורשו כהלכה", הסביר הצעיר. "אני רוצה שאנשים יידעו עם מה התמודדתי, עם מה חברתי נאלצה להתמודד".

פאנדיי הדגיש כי לרגע לא חשב לעזוב את בת זוגו ולברוח. "אפילו חיה לא הייתה עושה דבר כזה", אמר. "אבל הלוואי שהייתי יכול לעזור לה יותר. לפעמים אני שואל את עצמי למה אין לי רכב, למה נסענו באוטובוס". לדבריו של פאנדיי, נוסעי האוטובוס שעליו עלו השניים טמנו להם מלכודת ושכנעו אותם להיכנס לרכב, שעל חלונותיו היו וילונות. "הם היכו אותנו במוט ברזל, חטפו את הבגדים והחפצים שלנו, והשליכו אותנו כעבור כמעט שעתיים במקום נטוש", תיאר פאנדיי. "ניסינו להתנגד, אפילו חברתי נלחמה בהם". הצעיר סיפר כי קרבן האונס ניסתה לחייג למשטרה, אך החשודים באונס חטפו את הטלפון הנייד שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully