וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פקיסטן: בת תשע נחטפה מביתה ועברה אונס קבוצתי

המשטרה במדינה מנהלת מצוד אחרי שבעה גברים החשודים שתקפו באכזריות את הילדה והותירה אותה פצועה אנוש. אמה של הילדה סיפרה כי אחד מהם איים לרצוח אותה אם תתלונן במשטרה

ילדה בת תשע נחטפה מביתה בפקיסטן, נאנסה על ידי קבוצת גברים ואושפזה במצב אנוש בשל חבלות שנגרמו לה במהלך התקיפה - כך מדווחים היום (ראשון) כלי תקשורת במדינה. לפי ה"אקספרס טריביון", הילדה נעדרה מביתה ביום רביעי בשבוע שעבר, ונמצאה מחוץ לו בליל אותו יום כשהיא מחוסרת הכרה. הילדה פונתה לבית החולים בעיר בהוולפור שבחבל פנג'אב. בדיקה שנערכה לה שם העלתה כי היא נאנסה על ידי שלושה גברים לפחות. לפי מידע שמסרה המשטרה, אם המשפחה דיווחה כי לפחות שבעה אנשים היו מעורבים בחטיפת הילדה, וככל הנראה זיהתה חמישה מהם.


לקריאה נוספת
פסק הלכה: למורדים בסוריה מותר לבצע אונס קבוצתי

שאמים אחטר, בת 18, שהותקפה בחומצה ונאנסה על ידי שלושה גברים בפקיסטן. Emilio Morenatti, AP
שאמים אחטר, בת 18, שהותקפה בחומצה ונאנסה על ידי שלושה גברים בפקיסטן/AP, Emilio Morenatti

אחד מהחשודים שזיהתה האם איים עליה כי ירצח אותה אם תדווח למשטרה על המקרה. לדבריה, הוא אף ניסה לעצור אותה בדרכה לתחנת המשטרה. ככל הידוע, איש מהחשודים בתקיפה לא נעצר.

לפני שלושה שבועות נאנסה בהודו צעירה בת 23, סטודנטית לפיזיותרפיה שהתגוררה בניו דלהי. שישה גברים היכו אותה באוטובוס נוסע ואנסו אותה בזה אחר זה. כעבור שבועיים היא מתה מפצעיה, ששת התוקפים הואשמו באונס וברצח, וייתכן שחמישה מהם, שגילם מעל 18, יעמדו בפני גזר דין מוות.


לקריאה נוספת
נערה מפקיסטן הואשמה ששרפה קוראן - ושוחררה
הטליבן רצח חמש נשים בפקיסטן שחיסנו נגד פוליו
זמרת בפקיסטן שרה למרות איסור ההלכה - ונרצחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully