וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטיף: למורדים בסוריה מותר לבצע אונס קבוצתי

לפי פסק ההלכה המוסלמי שהפיץ מטיף סעודי, יש להתיר "נישואים זמניים" של כמה מורדים לאישה אחת - ולתת לכל אחד מהם "תור" בקיום יחסי מין עמה. "חשוב לעודד את לוחמי הקודש"

מטיף מוסלמי מערב הסעודית פרסם לאחרונה פתווה – פסק הלכה מוסלמי – המתיר למורדים בסוריה לבצע אונס קבוצתי, מאחר ש"לא היו עם אישה זה שנים". המטיף מוחמד אל-עריפי, המשתייך לזרם הווהאביה הסוני הקיצוני, כינה את המעשה "נישואים לצורך קיום יחסי מין".

קרבות בין כוחות המורדים בסוריה לבין צבא אסד. רויטרס
"הפתווה פותרת את בעיותיהם המיניות". מורדים בסוריה/רויטרס

על פי הדיווח ברשת אל-ג'דיד הלבנונית, נישואים מסוג זה מוגבלים למספר שעות בכל פעם, "על מנת שיגיע תורו של כל לוחם" לקיים יחסי מין עם הכלה המיועדת – שחייבת להיות בת 14 לפחות ולא נשואה. בעוד "נישואים זמניים" מוכרים בתנועות קיצוניות מסוימות בזרם השיעי, לרוב על מנת לאפשר לגברים לבקר זונות מבלי שהדבר ייחשב כפירה, הפתווה החדשה מאפשרת לכמה גברים להיות נשואים לקורבן אחד בו-זמנית.

המטיף אל-עריפי, הנחשב משפיע במיוחד, ציין כי הפתווה נועדה לשים קץ לעוול שנעשה ל"לוחמי האיסלם בכוחות האופוזיציה החמושים בסוריה", כאשר נמנע מהם סיפוק מיני. "הפתווה פותרת את בעיותיהם המיניות", ציין, והוסיף כי היא "מעודדת את נחישותם של לוחמי הקודש בסוריה". ובאשר לנשים ש"נישאו" ללוחמים? הן "הרוויחו את הזכות להיכנס לגן עדן", לדבריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully