וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכותרות המרכזיות שעשו את סוף השבוע

לבני יזמה פגישה עם ראשי גוש המרכז, יאיר שמיר התבטא נגד נתניהו והתנצל, בגליל התחתון נרצח צעיר, תאונת פגע וברח בצפון, ומזג האוויר- סוער. אלה הכותרות שעשו את השבת

מאז שעות הצהריים של יום שישי יורדים גשמים בצפון הארץ ובמרכזה, כשהם מלווים בסופות רעמים בודדות. באתר השירות המטאורולוגי דווח היום (שבת) כי כמות המשקעים באזור תל אביב, ירושלים, באר שבע והגליל עומדת משעות הבוקר על חמישה מילימטרים. באתר החרמון נערמו כמה סנטימטרים של שלג אך הוא עדיין סגור למבקרים. בתחילת השבוע צפוי לרדת גשם לפרקים בעיקר בצפון הארץ ובמישור החוף, כשהוא מלווה בסופות רעמים בודדות. השלג ימשיך לרדת בחרמון גם ביום ראשון ועדיין קיים חשש להצפות במישור החוף הצפוני. ינשבו רוחות חזקות, ובדרום הארץ יורגש אובך וייתכנו סופות חול מקומיות.

שלושה פצועים קשה-אנוש בתאונת דרכים בצפון

שלושה צעירים נפצעו בשבת לפנות בוקר באורח קשה עד אנוש בתאונת דרכים שאירעה בכביש 70 סמוך לכפר מכר ג'דידה. השלושה נפגעו בעת שנהג כלי הרכב ביצע פניית פרסה במקום וג'יפ חולף פגע במכוניתם. הם פונו לבית החולים בנהריה. מהמשטרה נמסר כי שלושת הפצועים הם ככל הנראה תושבי אחד הכפרים בגליל המערבי. נהג המכונית, שעל פי החשד נמלט רגלית מהמקום ונפגע בתאונה, הגיע לטיפול רפואי בבית החולים בנהריה ומצבו מוגדר בינוני. חוקרי משטרה הגיעו למוסד הרפואי וחקרו את הצעיר, בן 21 מירכא.

תאונת דרכים סמוך לכפר יאסיף בגליל המערבי, ינואר 2013. פאנט
שלושה צעירים נפצעו באורח קשה עד אנוש בתאונה שאירעה בכביש 70/פאנט

ישראלית בת 61 נהרגה בתאונת דרכים בעיר טה-אנאו בניו זילנד - כך דיווח העיתון "ניו זילנד הראלד". הישראלית, שישבה במושב האחורי, נהרגה ככל הנראה לאחר שהמכונית שבה נסעה התנגשה בעץ. נהג הרכב ונוסע נוסף פונו לבית חולים סמוך באמצעות מסוק. במשרד החוץ אישרו את הפרטים. בני משפחתה של הישראלית עודכנו בפרטי האירוע. שגרירות ישראל בוולינגטון הבירה ומחלקת ישראלים בחו"ל של משרד החוץ נערכים להטסת הגופה בחזרה לישראל בימים הקרובים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

לבני: "שלי ויאיר, בואו נתאחד"

יו"ר התנועה, ציפי לבני, קראה אתמול (שישי) לראשי המפלגות הגדולות בגוש להיפגש עמה ולהחליט על דרך פעולה משותפת "כדי להחליף את נתניהו". באולפן שישי של חדשות ערוץ 2 אמרה לבני כי תציע ליו"ר העבודה, שלי יחימוביץ', וליו"ר "יש עתיד", יאיר לפיד, להיפגש כבר במוצאי השבת. "אני קוראת לשלי ויאיר – בואו נתאחד. בואו נשב ביחד", אמרה לבני, והבטיחה כי תלווה את קריאתה בפנייה טלפונית לשניים. זמן קצר לאחר ההזמנה הודיעה יחימוביץ' כי היא נענית להצעה ומזמינה את לבני להיפגש עמה בביתה עוד במהלך סוף השבוע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
פנתה ליחימוביץ' בראיון טלוויזיוני. לבני באולפן שישי/מערכת וואלה, צילום מסך

לבני הדגישה שמבחינת הסקרים, שלוש המפלגות הגדולות בגוש המרכז-שמאל חזקות יותר מהליכוד-ביתנו והסבירה כי התאגדותן תהווה פתרון ל"מתלבטים שיושבים על הגדר". כשנשאלה אם תהיה מוכנה לוותר על רצונה לעמוד בראש מפלגה בכנסת הבאה, השיבה: "אני שמה את העניינים האישיים בצד. אני יכולה לשאת עכשיו נאום על הניסיון שיש לי בקבלת החלטות ועל הניסיון שיש לאנשים שלצדי בקבלת החלטות. בכל זאת אכנס לחדר מתוך הבנה שצריך לסכם במשותף על מי נמליץ".

לפיד הסכים להיפגש עם לבני, אך התנגד להקמת "גוש חוסם"

קריאתה של יו"ר התנועה ציפי לבני גררה היענות נרחבת בשמאל: נוסף על יו"ר העבודה שלי יחימוביץ' שהסכימה אמש להצטרף לפגישה עם לבני בנושא, הודיע בבוקר שבת יו"ר יש עתיד יאיר לפיד כי הוא מוכן להצטרף לפגישה – אולם הבהיר כי הוא מתנגד להקמת "גוש חוסם". לדבריו, "בפגישה אציע להן שגם במקרה הסביר שנתניהו יקים את הממשלה הבאה, נצטרף אליה ביחד כדי שזו לא תהיה ממשלת חרדים וימין קיצוני ששוב תיקח את כספנו".

כמו כן, יו"ר קדימה שאול מופז, יו"ר מרצ זהבה גלאון ויו"ר חד"ש דב חנין הביעו הבוקר כולם תמיכה ברעיון האיחוד. "מוטב היה אם האיחוד הזה היה קורה לפני הגשת הרשימות אך עדיין לא מאוחר", אמר מופז באירוע "שבתרבות" בבאר שבע, "אם מגמת הירידה במספר המנדטים של הליכוד ביתנו תימשך, אפשר להחליף את הממשלה הזו. הכל פתוח".

שמיר אמר כי "נתניהו מזגזג" וחזר בו

יאיר שמיר, מס' 2 במפלגת ישראל ביתנו ומס' 4 ברשימה המאוחדת הליכוד-ישראל ביתנו הביע ביום שישי התנצלות על דברים שאמר מוקדם יותר היום לפיהם ראש הממשלה בנימין נתניהו "רוצה למצוא חן ומזגזג בדעותיו". "אני מצטער שדבריי לא הובנו כהלכה. אני מכבד את ראש הממשלה, וכפי שאמרתי היום, מדובר באדם מוכשר ומבריק, ואין לי כל ספק שרשימת הליכוד-ביתנו בראשות בנימין נתניהו תרכיב את הממשלה הבאה". יצוין כי בדברי ההתנצלות לא התייחס שמיר לדברים שאמר היום גם על יו"ר מפלגתו, אביגדור ליברמן, לפיהם "איש ציבור שמעד כאיש ציבור יפנה את מקומו, בלי קשר אם יש קלון או אין קלון".

בליכוד-ביתנו עתרו: אפרת גוש הופיעה בכנס העבודה

שעות לאחר שיו"ר ועדת הבחירות המרכזית, שופט בית המשפט העליון אליקים רובינשטיין, קבע שהופעתה של הזמרת שרית חדד בכנס השקת קמפיין הליכוד-ביתנו בשבוע שעבר מהווה הפרה של חוק דרכי התעמולה, הגישה אתמול הליכוד-ביתנו לוועדת הבחירות המרכזית תלונה נגד מפלגות מרצ והעבודה באותו עניין. על פי העתירה, בכנס של מפלגת העבודה הופיעה הזמרת אפרת גוש, ואילו בכנס של מרצ הופיעה רונה קינן. "מדובר בהפרה של סעיף 8 לחוק הבחירות-דרכי התעמולה", נכתב בעתירה של הליכוד-ביתנו נגד העבודה. "חשוב לציין שהכנס והופעתה של הזמרת סוקרו בכלי התקשורת השונים". במקביל, דחו בליכוד-ביתנו את הטענה לפיה הם הפרו את הוראתו של המבקר בעניין.

בן 26 נדקר למוות במהלך קטטה בגליל התחתון

צעיר בן 26 נדקר למוות במהלך קטטה בכפר עוזייר שבגליל התחתון. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום העניקו לצעיר שנדקר בפלג גופו העליון טיפול רפואי וביצע בו פעולות החייאה, ונאלצו בסופן לקבוע את מותו, במהלך פינויו לבית החולים האיטלקי בנצרת. משטרת תחנת נצרת פתחה בחקירת נסיבות האירוע. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי מדובר בקטטה שפרצה במהלך סכסוך בין משפחות בכפר. הצעיר שנדקר הועבר למרפאה בכפר כנא ומשם לבית החולים האיטלקי בנצרת, שם נקבע מותו. עדיין מבוצעות סריקות רחבות לאיתור החשוד בדקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully