וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 26 נדקר למוות במהלך קטטה בגליל התחתון

קובי דוד

4.1.2013 / 17:52

פרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו לזירת האירוע בכפר עוזייר העניקו לצעיר טיפול וביצעו בו פעולות החייאה אך נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת הנסיבות

צעיר בן 26 נדקר הערב (שישי) למוות במהלך קטטה בכפר עוזייר שבגליל התחתון. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום העניקו לצעיר שנדקר בפלג גופו העליון טיפול רפואי וביצע בו פעולות החייאה, שבסופן נאלצו לקבוע את מותו, במהלך פינויו לבית החולים האיטלקי בנצרת. משטרת תחנת נצרת פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

הכפר עוזייר בגליל התחתון

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי מדובר בקטטה שפרצה במהלך סכסוך בין משפחות בכפר. הצעיר שנדקר הועבר למרפאה בכפר כנא ומשם הועבר לבית החולים האיטלקי בנצרת, שם נקבע מותו. עדיין מבוצעות סריקות רחבות לאיתור החשוד בדקירה.

קרוב משפחה סיפר כי "מדובר בשני בני דודים שהסתכסכו סביב שליטה במטע זיתים. העניינים התלקחו והחשוד דקר את המנוח בסכין בכל חלקי גופו. שתי המשפחות מתקשות לעכל את הטרגדיה ויש חשש לכך שהעניינים יילכו ויתלקחו".

יהודי בן 34 נפצע בינוני מדקירה בשכונת ראס אל-עמוד במזרח ירושלים, נובמבר 2012. עומר מירון
המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע/עומר מירון

ביום שלישי נדקר למוות צעיר בן 22 בקטטה בירושלים. על פי החשד, בתגובה לדקירה הוצתו שתי דירות בעיר, שאחת מהן שייכת ככל הנראה לחשוד בדקירתו של הצעיר, שהתגורר אף הוא בשכונת בית חנינא. כוחות משטרה ומג"ב שהגיעו למקום נרגמו באבנים. איש מהם לא נפגע, ולא נגרם נזק. במסגרת פעילות כוחות המשטרה נעצרו עשרה חשודים במעורבות בקטטה. בחיפוש בשני כלי רכב במקום נמצאו גרזן ושני סכינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully