וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח בחיפה: בן 23 נדקר למוות בקטטה במועדון

הצעיר נדקר בפלג גופו העליון בקטטה במועדון בצומת צ'ק פוסט בלב המפרץ בחיפה. הוא פונה על ידי מגן דוד אדום במצב אנוש לבית החולים רמב"ם בחיפה, שם מת מפצעיו

צילום: ערן גילווארג עריכה: טל רזניק

תושב קריית אתא, בן 23, נדקר למוות לפנות בוקר (שני), על פי החשד, במהלך קטטה במועדון בשדרות ההסתדרות שבמפרץ חיפה. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום העניק לו טיפול ראשוני ופינה אותו לבית החולים רמב"ם בחיפה, תוך ביצוע פעולות החייאה. הרופאים שטיפלו בצעיר, שסבל מדקירות בפלג גופו העליון, נאלצו לקבוע את מותו.

שוטרי תחנת זבולון שהוזעקו למקום תחקרו עדי ראייה לקטטה ואספו ראיות מזירת הרצח. מהמשטרה נמסר כי זהות החשוד במעשה עדיין אינה ידועה. אזרח שהגיש לנרצח עזרה ראשונה, ח'אלד עראר, סיפר כי הגיע אליו מיד לאחר האירוע. "פתאום חבר שלי ראה בן אדם נדקר וקרא לי", סיפר עראר אשר לומד לימודי סיעוד, "הבן אדם שכב על הרצפה. כשניגבתי את פלג הגוף העליון ראיתי דקירה בצד שמאל, מתחת ללב".

אזור הרצח

שמו של הנרצח טרם הותר לפרסום, מכיוון שבן משפחה מדרגה ראשונה השוהה בחו"ל טרם קיבל את ההודעה. הבוקר הועברה חקירת האירוע ליחידה המרכזית במחוז חוף של המשטרה, בפיקודו של ניצב-משנה אלי אסייג. "הנרצח אינו מוכר למשטרה", אמר הבוקר אסייג לוואלה! חדשות. "מדובר באדם נורמטיבי, חיובי, אדם מן היישוב, אשר הגיע לבילוי במועדון".

אסייג הוסיף כי "מדובר בחקירה ראשונית, אנו בודקים את כל הכיוונים ואת כל העדויות. אנו בודקים גם האם האירוע התרחש בתוך המועדון או מחוצה לו. עיכבנו מספר אנשים לחקירה, ואנו בודקים את מעורבותם, כמו גם את זו בעלי המועדון, שימסרו את גרסתם למה שקרה. אם יוברר כי האירוע היה בתוך המועדון, נשקול לסגור את המקום על פי חוק", הוא אמר.


אמש נורה למוות תושב יפו, בן 26 המוכר למשטרה, ברחוב יפת בעיר. לאחר שנפגע מהירי, הוא הגיע בכוחות עצמו לבית החולים וולפסון בחולון, שם הוגדר מצבו אנוש. זמן קצר לאחר מכן נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו. חוקרי מרחב יפתח הגיעו לזירת הירי ופתחו בחקירת נסיבות האירוע. על פי החשד, הירי בוצע מכלי רכב חולף.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
רצח במועדון בשדרות הסתדרות במפרץ חיפה. ערן גילווארג, ערן גילווארג
המשטרה מחפשת אחר חשוד במעשה. זירת הרצח במפרץ חיפה, לפנות בוקר/ערן גילווארג, ערן גילווארג

מפקד מרחב יפתח, ניצב-משנה דוד גז, סיפר בשיחה עם וואלה! חדשות כי "בשעה 18:30 לערך נורה אדם צעיר ברחוב על ידי חשוד או כמה חשודים. הוא מת מפצעיו בבית החולים. כרגע אנחנו מבצעים חקירה משותפת, יחד עם היחידה המרכזית של מחוז תל אביב. לצערי, זה נעשה ברחוב ראשי ביפו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully