וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: תושב יפו בן 26 המוכר למשטרה נורה למוות

1.10.2012 / 10:39

לאחר שנפגע מהירי, הוא הגיע באופן עצמאי לבית החולים וולפסון בחולון, אך שם נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע וכן נפתחו סריקות לאיתור החשודים בירי

צילום: דניאל בוק, עריכה: טל רזניק

תושב יפו בן 26 המוכר למשטרה נורה אמש (ראשון) ברחוב יפת בעיר. לאחר שנפגע מהירי, הוא הגיע באופן עצמאי לבית החולים וולפסון בחולון, שם הוגדר מצבו אנוש. לאחר זמן קצר, הצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו בבית החולים. חוקרי מרחב יפתח הגיעו לזירת הירי ופתחו בחקירת נסיבות האירוע, כאשר אחד החשדות הוא שהירי בוצע מרכב חולף. במקביל, נפתחו סריקות לאיתור החשוד בירי.

מקום האירוע:

מפקד מרחב יפתח, ניצב-משנה דוד גז, סיפר בשיחה עם וואלה! חדשות כי "בשעה 18:30 לערך נורה אדם צעיר ברחוב על ידי חשוד או חשודים. בבית החולים אליו הוא פונה הוא נפטר ואנחנו כרגע מבצעים חקירה משותפת, יחד עם היחידה המרכזית של מחוז תל אביב. אלו הם כל הפרטים שאני יכול למסור כרגע. לצערי, זה נעשה ברחוב ראשי ביפו".

קרוב משפחתו של הנרצח, המתגורר אף הוא ביפו, אמר היום כי אינו יודע מי אחראי למעשה, אך סיפר כי "זה המצב ביפו, וההרג ברחובות הוא חלק מהעיר בחודשים האחרונים". הוא התייחס לעובדה שקרובו היה מוכר למשטרה, וסיפר כי בשנתיים האחרונות הוא נמנע ממעורבות בפשיעה. "יכול להיות שהוא היה מסוכסך והיה קשור לעולם הזה במשך תקופה, אבל בשנתיים האחרונות הוא היה בשיקום ועלה על דרך חדשה וטובה. אבל לפשע כנראה יש חוקים אחרים, ולא יעניין אותו האם הוא השתקם או לא. חוץ מזה, בימינו אתה לא צריך להיות קשור, מספיק שתסתכל בצורה לא מתאימה בעיני מישהו, וזה יכול להיגמר ברצח", הוא אמר.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
תושב יפו בן 26 נורה למוות, ספטמבר 2012. יותם רונן
זירת הירי ביפו, אתמול/יותם רונן

בחודש שעבר האני מחג'נה בן 32 נורה למוות ברחוב בצרה ביפו. האיש, תושב יפו המוכר למשטרה, נפצע תחילה באורח קשה לאחר שנפתחה לעברו אש על ידי מתנקש, ופונה על ידי שכנים לקבלת טיפול בבית החולים וולפסון בחולון, אך כעבור זמן קצר מת מפצעיו.

כוחות של משטרת מרחב יפתח, בפיקודו של ניצב-משנה דוד גז, פתחו בחקירת נסיבות האירוע ולפני כשבועיים נעצר תושב יפו, בן 28, בחשד למעורבות ברצח מחג'נה. מחקירת היחידה המרכזית במחוז תל אביב עולה כי הרקע לרצח הוא סכסוך בין השניים.

צעיר בן 26 נורה למוות ביפו, ספטמבר 2012. יותם רונן
נבדק חשד שההרוג נורה מרכב חולף/יותם רונן
  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • יפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully