וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח בתל אביב: עד מדינה לשעבר נורה למוות ברכבו

12.7.2012 / 1:15

הנרצח הוא עד מדינה לשעבר בתיק של מחוז המרכז, שנורה בעת שנסע במכוניתו בתל אביב על גבול יפו. צוותי מד"א שהוזעקו למקום ניסו לבצע בו החייאה אך נאלצו לקבוע את מותו

אבי כהן

(צילום: אבי כהן)

גבר בן 42 נמצא הלילה (חמישי) כשהוא ירוי בפלג גופו העליון ברכב מסוג מאזדה בפינת שדרות ירושלים ורחוב אילת בתל אביב, על גבול יפו. אזרחים שעברו בסמוך הזעיקו את המשטרה ואת צוותי מד"א, שהעניקו תחילה טיפול רפואי לאיש, שהיה פצוע באורח אנוש. ניסיונות החייאה שביצעו בגבר לא צלחו ובסופן נקבע מותו.

הותר לפרסום כי הגבר הוא דוד חקק, עד מדינה לשעבר, שהעיד לפני מספר שנים נגד ארגונו של אבי רוחן בפרשת סחיטה והימורים. למרות עדותו, הסתיים התיק בהסדר טיעון נגד אנשים שנחשדו בניהול ארגון פשיעה שקשור להימורים ולסחיטה. במשטרה חושדים שהוא נרצח על רקע ניסיון "לסגור חשבונות".

דובר מד"א, זכי הלר, סיפר לוואלה! חדשות כי "קיבלנו קריאה מאזרחים ששמעו ירי. למקום נשלחה ניידת טיפול נמרץ. כשהצוותים שלנו הגיעו הם מצאו גבר בן 42 ירוי בפלג גופו העליון. הם ביצעו בו החייאה אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותו".

רצח עד מדינה בתל אביב, שדרות ירושלים פינת אילת, 12 ביולי 2012. דרור עינב
ביצעו בו החייאה אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותו. זירת הרצח, הלילה/דרור עינב

ההרוג נורה מספר רב של פעמים, אך המשיך בנסיעה ואף חצה את אי התנועה בשדרות ירושלים, עד שרכבו נעצר. כוחות מרחב יפתח, בפיקודו של ניצב משנה דוד גז, הגיעו למקום האירוע. "קיבלנו קריאה על אדם ירוי בתוך רכב בדרום תל אביב. החקירה נמצאת בראשיתה והיא מנוהלת ביחידה המרכזית של מחוז תל אביב, בשיתוף צוות חקירה מיוחד של מרחב יפתח", אמר גז.

לפני שלושה ימים - רצח בג'לג'וליה

ביום שני השבוע נהרג גבר בן 32 מג'לג'וליה לאחר שנורה מרכב חולף בעיר, בעת שישב על שפת המדרכה בסמוך לביתו. כתוצאה מהירי הוא נפצע ופונה באופן עצמאי לקבלת טיפול רפואי בבית החולים מאיר בכפר סבא, שם מת מפצעיו. מחקירה ראשונית עולה כי האיש אינו מוכר למשטרה והרקע לאירוע נמצא בבדיקה. המשטרה קיבלה דיווח על יריות שנשמעו בכניסה לעיר ג'לג'וליה והשוטרים הגיעו למקום לאחר האיש פינה עצמו לבית החולים. המשטרה החלה בחקירת נסיבות האירוע.

לקריאה נוספת:
חשד לרצח: בן 32 נורה למוות מרכב חולף בג'לג'וליה
אזרח אריתריאה נעצר בחשד לרצח אשתו בתל אביב
הנרצחת בתל אביב: בת 18 מאריתריאה, מצוד אחר בעלה

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully