וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזרח אריתריאה נעצר בחשד לרצח אשתו בתל אביב

7.7.2012 / 22:21

לדברי המשטרה בעלה של נצנט מיקאל, שגופתה נמצאה בדירה בדרום העיר, הודה במעשה. הוא טען בחקירה כי זעם על אשתו כיוון שהותירה את בנם הפעוט באריתריאה והגיעה לישראל

המשטרה עצרה הערב (שבת) את בעלה של נצנט מיקאל, אזרחית אריתריאה בת 18 שנדקרה למוות ביום רביעי בשבוע שעבר בביתם שבשכונת שפירא בתל אביב. הוא חשוד שרצח אותה ונמלט מהמקום. הבעל בן ה-28 נעצר על ידי שוטרי מרחב יפתח במהלך מרדף בשכונת התקווה בדרום העיר. לדברי המשטרה, הוא הודה בחקירתו במעשה וטען כי רצח את אשתו בגלל חילוקי דעות בנוגע לבנם הפעוט, שנותר באריתריאה.

הבעל צפוי לערוך במהלך הלילה שחזור של אירועי ליל הרצח. מחר הוא צפוי להגיע לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.

מעצרו של החשוד התאפשר לאחר שבשעות הערב התקבלה קריאה במוקד 100 של המשטרה על גבר שרודף אחר שני גברים עם סכין בידו בשכונת התקווה. שוטרי יס"מ ושוטר סיור ממרחב יפתח שענו לקריאה, רדפו אחר הגבר והשתלטו עליו. שני הגברים סיפרו לשוטרים כי זיהו את הגבר שרדף אחריהם כבעלה של מיקאל, וידעו כי הוא מבוקש על ידי המשטרה. לדבריהם, הם קראו לו אך הוא בתגובה שלף סכין ואיים לפגוע בהם.

השאירה את הבן באריתריאה

הבעל סיפר לחוקרי מרחב יפתח, בפיקודו של ניצב משנה דוד גז, כי אשתו הגיעה לישראל לפני כשלושה חודשים, ככל הנראה דרך גבול מצרים, ללא רשותו. הוא זעם על כך שהאישה הותירה באריתריאה את בנם, כבן שנתיים. לא ברור אם הוא תכנן את הרצח מראש.

מחקירת המשטרה עולה כי הבעל הועסק בתקופה האחרונה אצל קבלן עבודות מכפר סבא. הוא התגורר עם אשתו ואחיו בדירה ברחוב מסילת ישרים בדרום תל אביב. האח, שגילה ביום רביעי את גופת האישה בדירה, הזעיק את המשטרה למקום.

הנרצחת בתל אביב: בת 18 מאריתריאה, מצוד אחר בעלה
חשד לרצח: גופת אשה נמצאה בדירה בדרום תל-אביב

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully