וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם נורה למוות ביפו, ארבעה פצועים קשה בקטטות

17.8.2012 / 5:03

האיש שנורה, שהיה מוכר למשטרה, נפצע תחילה קשה ומת מפצעיו בבית החולים. במקביל, צעיר ערבי נחבל קשה בקטטה עם יהודים בירושלים, שניים נוספים בקטטה בטבריה, ואחד בתל אביב

גבר בן 32 נורה אמש (חמישי) למוות ברחוב בצרה ביפו. האיש, תושב יפו המוכר למשטרה, נפצע תחילה באורח קשה לאחר שנפתחה לעברו אש על ידי מתנקש או מתנקשים, ופונה על ידי שכנים לקבלת טיפול בבית החולים וולפסון בחולון, אך כעבור זמן קצר מת מפצעיו. כוחות של משטרת מרחב יפתח, בפיקודו של ניצב-משנה דוד גז, הגיעו למקום והחלו לחקור את נסיבות האירוע ולחפש אחר החשודים.

במקרה אחר, צעיר בן 18 נפצע באורח קשה במהלך קטטה שפרצה בין קבוצה של צעירים ערבים ליהודים בכיכר ציון בירושלים. הצעיר נפצע כתוצאה מחבטה בחזהו, ופונה על ידי צוות של מגן דוד אדום לבית החולים הדסה עין כרם, תוך כדי פעולות החייאה. שאר המעורבים בקטטה נמלטו מהמקום, והמשטרה פתחה בסריקות בחיפוש אחריהם. הרקע לאירוע עדיין לא ברור.

אריק, חובש מתנדב ב"איחוד הצלה", סיפר: "כשהגענו למקום ראינו צעיר ששוכב על הרצפה כשהוא ללא הכרה, הענקנו לו טיפול מציל חיים עד להגעת ניידת טיפול נמרץ, שפינתה אותו להמשך קבלת טיפול בבית החולים. אזרחים סיפרו לנו כי הצעיר הוכה קשות על ידי קבוצה של צעירים שעזבו את המקום, הרקע לא ברור".

כמו כן, שני צעירים כבני 21 נפצעו באורח קשה בראשם במהלך קטטה שפרצה הלילה בשיכון ד' בטבריה. אחד הצעירים נפצע מדקירות סכין והאחר מחפץ כהה שהוטח בראשו. צוות של מגן דוד אדום פינה אותם לבית החולים פוריה בעיר כשהם מורדמים ומונשמים.

מאוחר יותר, נפצע באורח קשה צעיר כבן 20 נפצע בקטטה שפרצה בפינות הרחובות הרכבת ובני ברק בתל אביב. פרמדיקים של מגן דוד אדום העניקו לצעיר טיפול רפואי ופינו אותו להית החולים איכילוב בעיר, כשהוא סובל מפגיעת ראש, מורדם ומונשם. בנוסף, שני שוטרים נפצעו באורח קלף לאחר ששאפו גז פלפל שרוסס במקום בזמן ההשתלטות על המעורבים בקטטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully