וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: צעיר נדקר למוות בקטטה בכפר שיבלי בצפון

קובי דוד

11.8.2012 / 20:00

המשטרה עצרה שני צעירים בחשד למעורבות בקטטה שבה נרצח הצעיר, בן 25. הוא פונה לבית החולים העמק בעפולה במצב קשה, שם נקבע מותו. אתמול נרצח בדקירות תושב נצרת

צעיר בן 25 נרצח היום (שבת) בדקירות בכפר שיבלי, ליד נצרת. שני צעירים, בני 25 ו-26, נעצרו בחשד למעורבות בקטטה שבה הוא נדקר. צוות טיפול נמרץ של מגן דוד אדום הוזעק למקום ופינה את הצעיר לבית החולים העמק בעפולה, כשהוא סובל מפציעה בחזה. זמן קצר לאחר מכן הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

שני החשודים ברצח יובאו מחר בבוקר לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם בבית משפט השלום בנצרת. שוטרי תחנת עפולה חוקרים את הרקע לקטטה בין הצעירים.

אדם בן ארבעים נרצח בנצרת במסגרת סכסוך משפחתי, אוגוסט 2012. פאנט
זירת הרצח בנצרת/פאנט

הבוקר נעצר תושב נצרת, בן 35, בחשד שרצח אתמול גבר בן 41 בעיר. הוא נדקר בכל חלקי גופו ופונה לבית החולים האנגלי בנצרת, שם מת מפצעיו. החשוד אותר על ידי שוטרי ימ"ר צפון בדירת מסתור בכפר כנא. לדברי המשטרה נתפסו גם מספר ממצאים הקושרים אותו לרצח. הוא יובא הערב לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בעיר.

מוקדם יותר, הלילה, נדקר נער בן 17 ברחוב טרומן בקריית חיים. צוות מד"א שהוזעק למקום פינה אותו לבית החולים רמב"ם בחיפה במצב בינוני. מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי הוא נדקר בשל ויכוח על מתן סיגריה. אתמול נפצע באורח קשה גבר בן 38 במהלך קטטה ברחוב גבע בנתניה. פרמדיקים של מד"א מרחב שרון פינו אותו לבית החולים לניאדו בעיר, כשהוא מחוסר הכרה ומונשם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully