וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: גבר בן 61 נדקר למוות במהלך פריצה לביתו בשרון

גופתו של איציק אלגבי נמצאה במושב אביחיל לאחר שלפי החשד, יצא ליחידת דיור סמוכה. נראה כי מוקדם יותר נפרץ בית נוסף במושב. בתו: "היה איש טוב, מי יכול לעשות דבר כזה?"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: טל רזניק, קריינות: אביב אברמוביץ'

חשד לרצח: איציק אלגבי, בן 61 ממושב אביחיל, נדקר הערב (שני) למוות בכניסה לביתו, צפונית לנתניה. פרמדיקים של מגן דוד אדום ביצעו בו פעולות החייאה שכשלו, ונאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע, כאשר נבדק חשד לפיו בשעה 18:30 נשמעה אזעקה מהבית הסמוך, שבעליו שוהה בחו"ל, ופסקה לאחר מספר דקות מבלי שזכתה לתשומת לב יתרה.

כחצי שעה לאחר מכן, כך לפי עדויות השכנים ברחוב השומר, נדקר למוות אלגבי בן ה-61 בביתו, הצמוד לבית בו פעלה האזעקה. במשטרה הודו כי לפי החשד, הנרצח "הפתיע" את הפורצים כאשר בזמן ארוחת הערב יצא מביתו לעבר יחידת הדיור הסמוכה, בה מתגוררת בתו, ושם נתקל בפורצים. "מפחיד לחשוב שיכולים להיכנס לביתך גורמים פליליים, לרצוח ולהימלט בשעה כה מוקדמת של הערב", ציינה אחת השכנות.

חשד לרצח באביחיל,אוקטובר 2012. שלומי גבאי
"מפחיד לחשוב שיכולים להיכנס לביתך ולרצוח אותך". זירת האירוע באביחיל/שלומי גבאי

המשטרה חוקרת האם אכן אלגבי נדקר למוות בידי פורצים, ששפרצו מוקדם יותר לבית אחר במושב. כוחות גדולים מתחנת נתניה נמצאים בשעה זו בזירה, בפיקודו של מפקד התחנה, ניצב משנה אלון אריה. במשטרה חושדים כי הדוקר נמצא באזור ומסוק הועלה לשמיים במטרה להביא למציאתו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

"אבא שלי היה אדם טוב, אנחנו בשוק, לא היו לו אויבים"

"אנחנו לא יודעים מה בדיוק קרה, זה נמצא בחקירת המשטרה", אמרה בתו של הנרצח בשיחה עם וואלה! חדשות. "אבא שלי היה אדם טוב ויקר שרצה לעזור ועזר לכולם. הוא אהב את כל בני המשפחה וכולנו בשוק". בהמשך שאלה את הכתבים במקום יש להם מושג מי יכול היה לפגוע באביה. "לא היו לאבא שלי אויבים", התייפחה הבית.

אחת משכנותיו של הנרצח מתארת מצב בלתי אפשרי של פריצות חוזרות ונשנות ברחבי המושב. על פי תיאורה, היא מקפידה לבדוק שאיש לא נכנס לבית. לטענת השכנים, גם כשהם ישנים שנת צהריים הם מדליקים את האזעקה מחשש מפריצות, וטוענים שהמשטרה לא עושה מספיק כדי להילחם בתופעה. "אני רק מקווה שיתפסו את הרוצח ולא ישחררו אותו בתוך זמן קצר", הוסיפה השכנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully