וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתיחת גופת האחות הבריטית שהתאבדה: "תלתה עצמה"

האחות שטיפלה בקייט מידלטון והתאבדה בעקבות מתיחה הייתה עדיין בחיים כשנמצאה תלויה, כך דווח ב"סקיי ניוז", אך הניסיונות להחיותה כשלו. "לא התכוונה סתם 'לקרוא לעזרה'"

מתוך שידורי הטלוויזיה באוסטרליה

(צפו בשדרנים שביצעו את המתיחה מתראיינים)

נתיחת גופתה של האחות שטיפלה בנסיכה הבריטית קייט מידלטון וששמה קץ לחייה בעקבות מתיחה, מעלה כי ביצעה את ההתאבדות בתלייה. כך דיווחה היום (רביעי) רשת "סקיי" הבריטית. על פי הדיווח, האחות, ג'סינטה סלדאנה, עדיין הייתה בחיים כשנמצאה בדירתה לאחר שתלתה את עצמה, אולם הניסיונות של צוותי ההצלה שהוזעקו למקום להחיותה לא הצליחו. בדיווח גם הועלתה הערכה, לפיה ייתכן שזהו סימן לכך שהאחות הייתה רצינית ביותר בכוונתה להתאבד, ולא התכוונה "לזעוק לעזרה".

אתמול דיווחו כלי תקשורת בבריטניה כי האחות השאירה אחריה מכתב התאבדות. על פי הדיווחים, סלדאנה בת ה-46, הותירה את המכתב לבעלה ולשתי בנותיה, בנות 14 ו-17. תוכנו של המכתב, שצפוי לשפוך אור על נסיבות מותה, טרם פורסם.

המתיחה יצאה לפועל כאשר ביום רביעי האחרון התקשרו צמד השדרים האוסטרלים מל גרייג ומייקל כריסטיאן לבית החולים בו הייתה הדוכסית מקיימברידג' מאושפזת. השניים התחזו למלכה אליזבת ולנסיך צ'ארלס. בשיחה, שסוקרה בהרחבה בתקשורת לאחר השידור, העבירה סלדאנה את השניים לאחות נוספת שמסרה פרטים לגבי מצבה של מידלטון ואף ייעצה לשניים מתי לבקרה.

בעלה ובתה של ג'סינטה סלדאנה, האחות שטיפלה בנסיכה קייט מידלטון והתאבדה. לונדון, דצמבר 2012. רויטרס
בני משפחתה של האחות שהתאבדה/רויטרס

אתמול הודיעה תחנת הרדיו האוסטרלית שהעסיקה את השניים כי תתרום את רווחיה מפרסום, שיתקבלו עד סוף השנה הנוכחית, כדי לממן קרן צדקה שהוקמה לרווחת משפחתה של סלדאנה. התחנה אף הודיעה כי ביטלה את מסיבת חג המולד שתכננה, בתואנה כי "יהיה זה לא יאה לחגוג בשעה כזאת". הכסף שיועד למימון המסיבה ייתרם לצדקה. ביום שני הודיעה התחנה כי התוכנית ששידרה את המתיחה בוטלה.

בראיון ראשון שהעניקו ביום שני צמד השדרים לערוץ 9 האוסטרלי הביעו השניים צער עמוק על מותה של סלדאנה. "זו הייתה שיחת הטלפון הגרועה ביותר שקיבלתי בחיי", שחזרה גרייג, שהתחזתה בשיחה עם האחות למלכה אליזבת, את הרגע בו שמעה את החדשות המרות. "חשבתי על זה מיליון פעמים מאז, וכל מה שרציתי היה להגיע למשפחה, לתת להם חיבוק גדול ולבקש סליחה". המגיש השני, מייקל כריסטיאן, הוסיף כי הוא "מקווה שהם מקבלים אהבה, תמיכה ודאגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully