וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: האחות הבריטית שנמתחה והתאבדה הותירה מכתב

כלי תקשורת בבריטניה דיווחו כי ג'סינטה סלדאנה ששמה קץ לחייה לאחר שנפלה קורבן למתיחה ותרמה למסירת פרטים אודות קייט מידלטון הותירה מכתב למשפחתה. תוכן המכתב טרם פורסם

מתוך שידורי הטלוויזיה באוסטרליה

ג'סינטה סלדאנה, האחות ששמה קץ לחייה לאחר שנפלה קורבן למתיחה ותרמה למסירת פרטים מאשפוזה של הדוכסית מקיימברידג', קייט מידלטון, הותירה אחריה מכתב התאבדות – כך דיווחו הערב (שלישי) כלי תקשורת בממלכה הבריטית. על פי הדיווחים, סלדאנה בת ה-46, הותירה את המכתב לבעלה ולשתי בנותיה, בנות 14 ו-17. תוכנו של המכתב, שצפוי לשפוך אור על נסיבות מותה, טרם פורסם.

בעלה ובתה של ג'סינטה סלדאנה, האחות שטיפלה בנסיכה קייט מידלטון והתאבדה. לונדון, דצמבר 2012. רויטרס
בני משפחתה של סלדאנה/רויטרס

היום נערכה נתיחה לגופתה של סלדאנה, שמשפחתה מתגוררת בהודו. עד עתה לא פורסמו נסיבות מותה המדויקות. היא נמצאה ללא רוח חיים במרכז לונדון, בכניסה למגורי האחיות הצמודים לבית החולים על שם המלך אדוארד השביעי שבו עבדה.

ביום רביעי האחרון התקשרו צמד השדרים האוסטרלים מל גרייג ומייקל כריסטיאן לבית החולים בו הייתה הדוכסית מקיימברידג' מאושפזת. השניים התחזו למלכה אליזבת ולנסיך צ'ארלס. בשיחה, שסוקרה בהרחבה בתקשורת לאחר השידור, העבירה סלדאנה את השניים לאחות נוספת שמסרה פרטים לגבי מצבה של מידלטון ואף ייעצה לשניים מתי לבקרה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

מוקדם יותר היום הודיעה תחנת הרדיו האוסטרלית שהעסיקה את השניים כי תתרום את רווחיה מפרסום, כדי לממן קרן צדקה שהוקמה לרווחת משפחתה של סלדאנה. התחנה אף הודיעה כי ביטלה את מסיבת חג המולד שתכננה, בתואנה כי "יהיה זה לא יאה לחגוג בשעה כזה". הכסף שיועד למימון המסיבה ייתרם לצדקה. אתמול הודיעה התחנה כי התוכנית ששידרה את המתיחה בוטלה.

בראיון ראשון שהעניקו אתמול צמד השדרים לערוץ 9 האוסטרלי הביעו השניים צער עמוק על מותה של סלדאנה. "זו הייתה שיחת הטלפון הגרועה ביותר שקיבלתי בחיי", שחזרה גרייג, שהתחזתה בשיחה עם האחות למלכה אליזבת, את הרגע בו שמעה את החדשות המרות. "חשבתי על זה מיליון פעמים מאז, וכל מה שרציתי היה להגיע למשפחה, לתת להם חיבוק גדול ולבקש סליחה". המגיש השני, מייקל כריסטיאן, הוסיף כי הוא "מקווה שהם מקבלים אהבה, תמיכה ודאגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully