וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאבדות האחות: בוטלה התוכנית ששידרה את המתיחה

בצל הטרגדיה, הנסיך וויליאם ביטל התחייבויות קודמות והוא נמצא לצד אשתו מידלטון הסובלת מבחילות קשות. מהארמון נמסר כי "לא יימסרו עדכונים על מצבה כדי לשמור על פרטיותה"

מתוך שידורי הטלוויזיה באוסטרליה

(צפו בריאיון שהעניקו המגישים האוסטרלים בעקבות התאבדות האחות)

בצל הסערה סביב התאבדות האחות שנפלה קורבן למתיחה במהלכה נחשפו פרטים אישיים על קייט מידלטון, בית המלוכה הודיע כי חלה החרפה במצבה של הדוכסית מקיימברידג'. על פי ההודעה, הנסיך וויליאם ביטל התחייבויות קודמות ושב אתמול (ראשון) לארמון קנזינגטון על מנת להיות לצדה של אשתו ההרה – הסובלת מתסמונת שגורמת לבחילות בוקר קשות.

קייט מידלטון והנסיך וויליאם יוצאים מבית חולים אדווארד השביעי לאחר אשפוזה של קייט לשלושה ימים עקב התייבשות, לונדון, 6 דצמבר 2012. רויטרס
"לא נמסור עדכונים על מצבה". מידלטון עוזבת את בית החולים/רויטרס

עם שחרורה מבית החולים אמרה מידלטון כי היא "חשה טוב בהרבה", ובשבת בערב אף השתתפה באירוע רשמי לצד הנסיך וויליאם. עם זאת, אמש הודיע ארמון סנט ג'יימס כי וויליאם "בילה אתמול אחר הצהריים ביחידות עם הדוכסית". הוא צפוי להישאר לצידה עד יום חמישי הקרוב. דובר הארמון סירב לפרט על מצבה של מידלטון, וציין כי "עד הודעה חדשה, על מנת לאפשר לדוכסית רמה מסוימת של פרטיות במהלך הריונה, אנו לא מתכוונים להציע עדכונים על מצבה או לדווח על התפתחויות שגרתיות בנושא".

מנהל התחנה: "ניסינו ליידע את בית החולים מראש"

אם המגמה תימשך, ייתכן שמידלטון אף תיאלץ לשוב לבית החולים. הנסיכה אמורה הייתה להגיע לבכורת הסרט "ההוביט" בלונדון ביום רביעי הקרוב, אולם מקורות בארמון דיווחו ל"סאן" הבריטי כי ככל הנראה לא תוכל להגיע לאירוע. משמעות הדבר היא שהופעתה הציבורית הבאה של הדוכסית צפויה רק במפגש המסורתי של משפחת המלוכה בכנסייה בסאנדרינגהאם לכבוד חג המולד.

ההחמרה במצבה של הדוכסית לא מיוחסת להתאבדות הטרגית של האחות ג'סינטה סלדאנה ביום שישי האחרון. עד כה לא הגיבה הנסיכה באופן ישיר לתקרית. עם זאת, דובר רשמי מטעם הארמון ציין כי המוות "העציב מאוד" את הזוג המלכותי.

בתוך כך, היום הודיעה תחנת הרדיו ששידרה את המתיחה כי התוכנית המדוברת בוטלה. "המגישים לא יחזרו לשדר עד הודעה חדשה", נמסר מהתחנה, שבמהלך סוף השבוע השעתה את המגישים. בנוסף, ברשת CNN דווח כי התחנה אסרה על מתיחות טלפוניות הנפוצות בשידורי רדיו. במהלך סוף השבוע ביטלה התחנה פרסומות רבות ששודרו בה, לבקשת המפרסמים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא ישדרו עד להודעה חדשה". גרייג וכריסטיאן בריאיון/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם זאת, בתחנה מתעקשים כי השדרים מל גרייג ומייקל כריסטיאן אינם אשמים בתקרית. מנכ"ל התחנה, ריס הולראן, אמר הלילה כי הרשת ניסתה להתקשר לבית החולים חמש פעמים לפני המתיחה, אולם לא זכתה להתייחסות. כמו כן, השדרנים העידו שהמתיחה הוקלטה מראש, וההחלטה לשדרה התקבלה על ידי עורכי התוכנית.

ביום רביעי התקשרו השדרים לבית החולים על שם אדוארד השביעי בלונדון, בו הייתה הדוכסית מקיימברידג' מאושפזת. השניים התחזו למלכה אליזבת ולנסיך צ'ארלס. בשיחה, שלאחר השידור סוקרה בהרחבה בתקשורת, העבירה סלדאנה את השניים לאחות נוספת שמסרה פרטים לגבי מצבה של מידלטון ואף ייעצה לשניים מתי לבקרה.

בסוף השבוע נמצאה האחות סלדאנה מחוסרת הכרה סמוך לבית החולים בלונדון ולאחר ניסיונות החייאה, נאלץ הצוות הרפואי שהוזעק למקום לקבוע את מותה. מהמשטרה נמסר כי החשד העיקרי, כאמור, הוא שסלדאנה - נשואה ואם לשני ילדים, שמה קץ לחייה בעקבות המתיחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully