וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל התחנה שמתחה את האחות: "לא עברנו על החוק"

בעקבות התאבדות האחות שנפלה קורבן למתיחה מצד שדרים אוסטרלים בה נחשף מידע על הנסיכה הבריטית מידלטון, הבהיר מנהל התחנה: "הם לא היו יכולים לצפות את הטרגדיה מראש"

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן

הממלכה המאוחדת עדיין סוערת סביב התאבדותה לכאורה של אחות בבית חולים בלונדון, אשר נפלה קורבן למתיחה מצד שני שדרי רדיו אוסטרלים במהלכה נחשף מידע על הדוכסית ההרה קייט מידלטון. בתקשורת הבריטית אף נשמעו ביממה האחרונה קריאות לפיהן לשניים, מל גריג ומייקל כריסטיאן, יש "דם על הידיים". בתגובה לדברים, קרא היום (שבת) מנכ"ל הרשת האוסטרלית לציבור לנהוג בהגינות כלפי השניים.

המנכ"ל ריס הולראן אמר כי מותה של האחות, ג'סינטה סלדאנה, הוא "טרגי" - אולם ציין כי כל בר דעת מבין כי השניים "לא היו יכולים לצפות בשום אופן" את השתלשלות האירועים. "אנו בטוחים בכך שלא עשינו דבר לא חוקי", אמר במסיבת עיתונאים במלבורן, "הדאגה העיקרית שלנו בשלב זה היא למשפחה (של סלדאנה)... זה טרגי, הצטערנו עמוקות לשמוע על זה ואנחנו מאוד מושפעים מכך". לדבריו, השדרים הם שהחליטו "בשיתוף הרשת" להקפיא את שידור התכנית. "האנשים האלה אינם מכונות, הם בני אדם", אמר.

קייט מידלטון והנסיך וויליאם ביציאה מבית החולים בלונדון. דצמבר 2012. רויטרס
מידלטון והנסיך וויליאם יוצאים מבית החולים בלונדון/רויטרס

בעקבות התקרית, כאמור, הוחלט להקפיא באופן זמני את שידור התוכנית. כמו כן, חברות אוסטרליות רבות שפרסמו את עצמן בתחנה הפופולרית ביקשו להסיר את הפרסומות שלהן משידורי התחנה. התקרית אף גררה תגובה מטעם ראש ממשלת אוסטרליה, ג'וליה גילארד, שמלשכתה נמסר כי "זו טרגדיה נוראית, ליבנו עם משפחתה וחבריה (של סלדאנה)".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
נושא: קצין משטרה מחוץ לבית החולים על שמו של המלך אדוארד השביעי בו אושפזה קייט מידלטון בלונדון, דצמבר 2012. רויטרס
בית החולים בלונדון/רויטרס

ביום רביעי התקשרו השדרים לבית החולים על שם אדוארד השביעי בלונדון, בו הייתה הדוכסית מקיימברידג' מאושפזת. השניים התחזו למלכה אליזבת ולנסיך צ'ארלס. בשיחה, שלאחר השידור סוקרה בהרחבה בתקשורת, העבירה סלדאנה את השניים לאחות נוספת שמסרה פרטים לגבי מצבה של מידלטון ואף ייעצה לשניים מתי לבקרה.

אתמול נמצאה האחות סלדאנה מחוסרת הכרה בסמוך לבית החולים בלונדון ולאחר ניסיונות החייאה, נאלץ הצוות הרפואי שהוזעק למקום לקבוע את מותה. מהמשטרה נמסר כי החשד העיקרי, כאמור, הוא שסלדאנה - נשואה ואם לשני ילדים, שמה קץ לחייה בעקבות המתיחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully