וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המגישה על התאבדות האחות הבריטית: "אני מרוסקת"

לראשונה מאז מות האחות שנפלה קורבן למתיחה בה הוסגרו פרטים על מידלטון, התראיינו השדרים האוסטרלים שביצעו את המתיחה לתקשורת. "רצינו שינתקו לנו בפנים", אמרה המגישה בבכי

מתוך שידורי הטלוויזיה באוסטרליה

צדו השני של המטבע: לראשונה מאז התאבדותה של האחות ג'סינטה סלדאנה, אשר נפלה קורבן למתיחה במהלכה נמסרו פרטים אישיים אודות הנסיכה קייט מידלטון, התראיינו שני מנחי הרדיו האוסטרלים שהפילו את האחות בפח – ולכאורה הובילו למותה. "אני מרוסקת", סיפרה בבכי המגישה מל גרייג לערוץ 9 האוסטרלי.

"זו הייתה שיחת הטלפון הגרועה ביותר שקיבלתי בחיי", שחזרה גרייג, שהתחזתה בשיחה עם האחות למלכה אליזבת, את הרגע בו שמעה את החדשות המרות. "חשבתי על זה מיליון פעמים מאז וכל מה שרציתי היה להגיע למשפחה, לתת להם חיבוק גדול ולבקש סליחה". המגיש השני, מייקל כריסטיאן, הוסיף כי הוא "מקווה שהם מקבלים אהבה, תמיכה ודאגה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"זו הייתה שיחת הטלפון הגרועה ביותר שקיבלתי בחיי". גרייג וכריסטיאן בריאיון/מערכת וואלה!, צילום מסך

"זה לא נראה אמיתי כי אי אפשר לצפות שמשהו כזה יקרה בעקבות מתיחה. זה לא היה אמור להגיע כל כך רחוק", אמרה גרייג, "זו הייתה אמורה להיות מתיחה קטנה וטיפשית כפי שהרבה אנשים כבר עשו בעבר. זה לא היה אמור לקרות".

"השאלה הראשונה שלי הייתה, 'האם היא אמא לילדים?'", אמרה גרייג בדמעות בראיון נוסף לערוץ 7. "מטרת השיחה מלכתחילה לא הייתה לדבר עם קייט", אמר כריסטיאן, "לא ניסינו להשיג סקופ או משהו. הנחנו שפשוט ינתקו לנו ושם זה ייגמר". גרייג הוסיפה: "רצינו שינתקו לנו... ברור שזה היה אמור להיות טיפשי. לא חשבנו שנגיע רחוק, עם החיקויים של הכלבים המלכותיים נובחים ברקע. רצינו שזאת תהיה בדיחה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
קייט מידלטון והנסיך וויליאם ביציאה מבית החולים בלונדון. דצמבר 2012. רויטרס
מידלטון עוזבת את בית החולים/רויטרס

השניים התחייבו להעניק ראיון לרשת נוספת, אולם נאלצו לבטלו מאחר שחשו ברע – ככל הנראה בשל המתח הרב בו הם נתונים. מנחת התכנית בערוץ 9, טרייסי גרימשו, סיפרה ל"פיירפקס" כי השניים לא ביקשו תשלום עבור הראיון. "הם במקום מסוים בשרשרת המזון. יש גורמים אחרים שהחליטו לשדר את המתיחה, שלא הוקלטה בשידור... אבל בסופו של דבר התמקדו בהם".

ביום רביעי התקשרו השדרים לבית החולים על שם אדוארד השביעי בלונדון, בו הייתה הדוכסית מקיימברידג' מאושפזת בשל בחילות בוקר קשות. השניים התחזו למלכה אליזבת ולנסיך צ'ארלס. בשיחה, שלאחר השידור סוקרה בהרחבה בתקשורת, העבירה סלדאנה את השניים לאחות נוספת שמסרה פרטים לגבי מצבה של מידלטון ואף ייעצה לשניים מתי לבקרה.

בסוף השבוע נמצאה האחות סלדאנה מחוסרת הכרה סמוך לבית החולים בלונדון ולאחר ניסיונות החייאה, נאלץ הצוות הרפואי שהוזעק למקום לקבוע את מותה. מהמשטרה נמסר כי החשד העיקרי, כאמור, הוא שסלדאנה - נשואה ואם לשני ילדים, שמה קץ לחייה בעקבות המתיחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully