וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחנת הרדיו תפצה את קרובי האחות שהתאבדה

היום תיערך נתיחה לגופתה של ג'סינטה סלדאנה, והתחנה האוסטרלית תתרום כ-500 אלף דולר למען הנצחתה. הנסיכה ההרה קייט עדיין חשה ברע - ותיאלץ "להבריז" מאירוע נוצץ בלונדון

מתוך שידורי הטלוויזיה באוסטרליה

תחנת הרדיו האוסטרלית שעמדה מאחורי שיחת המתיחה לבית החולים בלונדון בו אושפזה הנסיכה ההרה, קייט מידלטון, תתרום את רווחיה מפרסום, כדי לממן קרן צדקה שהוקמה לרווחת משפחתה של האחות שהתאבדה בעקבות התעלול. התחנה אף הודיעה כי ביטלה את מסיבת חג המולד שתכננה, בתואנה כי "יהיה זה לא יאה לחגוג בשעה כזה". הכסף שיועד למימון המסיבה ייתרם לצדקה.

תאגיד סאות'רן קרוס, המחזיק בבעלות על תחנת הרדיו 2day FM שמושבה בסידני, הודיע היום (שלישי) כי בכוונתו לתרום את כל ההכנסות שיקבל מפרסום עד סוף השנה הנוכחית, ולהעבירו לקרן שהוקמה להנצחתה של ג'סינטה סלדאנה, האחות שהשיבה לטלפון בבית החולים שבו אושפזה הדוכסית מקיימברידג' בשבוע שעבר. התאגיד התחייב להעביר מינימום של 500 אלף דולרים אוסטרלים (כ-$525,000). מנכ"ל התאגיד, ריס הולרן, אמר: "אנחנו מצטערים מאוד על מה שקרה. מדובר בטרגדיה נוראית, ואנו מקווים שבתרומה הזו נוכל לעזור למשפחת סלדאנה, ולספק לה תמיכה בזמנים קשים מסוג זה".

בעלה ובתה של ג'סינטה סלדאנה, האחות שטיפלה בנסיכה קייט מידלטון והתאבדה. לונדון, דצמבר 2012. רויטרס
משמאל: בעלה של ג'סינטה, בן, ואחת מבנותיה, לישאה, אמש בלונדון/רויטרס

תחנת הרדיו כבר השעתה את השדרנית והשדר שמתחו את האחות, מל גרייג ומייקל כריסטיאן, וביטלה את התכנית שבמסגרתה שידרו, "Hot 30". בעקבות מותה של האחות ובשל לחץ מצד מפרסמים, השעתה התחנה את כל תשדירי החסות. התחנה תשוב לפרסם תשדירים החל מיום חמישי.

בתחנה התעקשו כי המתיחה בוצעה באמצעות "נוהל מסודר" ולאחר התייעצות עם עורכי דין, והדגישו כי שני השדרים אינם אשמים בתקרית. מנכ"ל התאגיד, ריס הולראן, אמר כי המתיחות משודרות ברדיו רק לאחר אישור של האדם שנמתח, והדגיש כי התחנה ניסתה להתקשר לבית החולים חמש פעמים לפני ששידרה את המתיחה - אך לא זכתה להתייחסות. בבית החולים טענו כי מעולם לא התקבלה שיחה מצד תחנת הרדיו – שהחליטה, לדבריהם - לשדר את המתיחה על דעת עצמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
נושא: קצין משטרה מחוץ לבית החולים על שמו של המלך אדוארד השביעי בו אושפזה קייט מידלטון בלונדון, דצמבר 2012. רויטרס
בית החולים בלונדון על שם המלך אדוארד השביעי/רויטרס

היום תיערך נתיחה לגופתה של סלדאנה, בת 46, שמשפחתה מתגוררת בהודו. עד עתה לא פורסמו נסיבות מותה המדויקות. היא נמצאה ללא רוח חיים במרכז לונדון, בכניסה למגורי האחיות הצמודים לבית החולים על שם המלך אדוארד השביעי בו עבדה.

הנסיכה קייט מידלטון, ששוחרה מאשפוז של שלושה ימים בשבוע שעבר, שוב חשה ברע בשל בחילות בוקר המלוות את התסמונת הנדירה של הריונה. מצבה טוב, אך היא ממשיכה להיעדר מאירועים רבים. עיתוני לונדון דיווחו הבוקר בהרחבה – ובאכזבה - כי קייט תיאלץ להיעדר מחר מבכורת "ההוביט", וכי הנסיך וויליאם ייאלץ לצפות בסרט ללא רעייתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully