וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפיגוע: גל תקיפות בעזה, הירי לדרום נמשך

חיל האוויר הפציץ שורת מטרות ברצועה, פגע בחוליית שיגור בחאן יונס ובבית עוזרו של הנייה. בין ההרוגים - בן שנתיים ובן 80. מספר מטחי רקטות נורו לעבר באר שבע ועוטף עזה

צילום: דובר צה"ל

במקביל לפיגוע בתל אביב - נמשכת הלחימה בדרום: צה"ל תוקף בצהריים (רביעי) מטרות לכל אורך רצועת עזה, ובמקביל נמשך במלוא העוז ירי הרקטות לעברי יישובי הדרום. בתקיפות ברצועה, הודיע צה"ל כי פגע בחוליה של שלושה אנשי חמאס באזור חאן יונס, בדרום הרצועה. לפי הודעת דובר צה"ל, החולייה התעתדה לשגר רקטות לישראל.

בצד הפלסטיני אישרו כי ישנם כמה הרוגים בגל התקיפות הנוכחי, בהם קשיש בן 80. סוכנות "מען" דיווחה כי בין היתר, נורה טיל ממטוס אף-16 לעבר ביתו של עיסאם דעליס, יועצו של ראש הממשלה איסמעיל הנייה, במחנה הפליטים נוסייראת במרכז הרצועה. לפי הדיווח הזה, הבית נהרס כליל.

מקורות פלסטינים דיווחו עוד כי ילד בן שנתיים, עבד א-רחמן נעים, נהרג בתקיפה ישראלית בעיר עזה, בבניין שבו נמצאים משרדים של כמה כלי תקשורת (ביניהם סוכנות הידיעות הצרפתית).

עוד דיווחו גורמים פלסטיניים כי הופצצו גם מגרש הכדורגל "אל-ירמוכ" בעיר עזה ובניין העירייה בעיר, ונגרם לו נזק. כמו כן הופצץ מסגד באזור ג'בליה בצפון הרצועה, שם לא היו נפגעים. לפי נתוני גורמי רפואה בעזה, מאז תחילת המבצע, נמנו כבר מעל 140 הרוגים ברחבי הרצועה.

מבצע "עמוד ענן" - עדכונים מהיום השמיני:
עדי ראייה לפיגוע בת"א: "אנשים ברחו בבהלה"
דובר צה"ל לוואלה!: "גם היום אנחנו צפויים להפתעות"
צה"ל מפזר את חייליו בדרום כדי למנוע פגיעה
דיירי הבניין שנפגע בראשל"צ שבו: "רק רוצים לראות"

עזה היום. AP
הפגזה בעזה, היום/AP

במקביל לתקיפות בעזה, נמשך גם הירי מהרצועה ליישובי הדרום. לקראת השעה 14:00 נורה מטח של רקטות גראד מהרצועה לעבר באר שבע. מערכת "כיפת ברזל" יירטה רקטה אחת, ולא דווח על נפגעים בעיר. בשעה שלפני כן שוגרו מספר מטחי רקטות לעבר יישובי עוטף-עזה, וכולן נפלו בשטחים פתוחים בשטחי המועצות האזוריות אשכול, מרחבים ובני שמעון. בכל המקרם לא דווח על נפגעים או נזק.

מוקדם יותר היום נפלו רקטות בשטחים פתוחים באזור מטה יהודה. טרם הנפילות, נשמעה אזעקה במועצה האזורית, כמו גם באזור בית שמש. רקטות נוספות פגעו במבנים בבאר טוביה וגרמו נזק - אך לא היו נפגעים.

היום השמיני למבצע "עמוד ענן": עדכונים שוטפים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
פגיעה ישירה של רקטה בבאר טוביה. נמרוד סונדרס
נזקים מפגיעה ישירה של רקטה בבאר טוביה, היום/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully