וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדי ראייה לפיגוע בת"א: "אנשים ברחו בבהלה"

חובש מד"א סיפר שטיפל בפצועים ששכבו מחוץ לאוטובוס בזמן שחבלנים סרקו מכוניות חשודות. 27 פצועים הגיעו לבית החולים איכילוב, בהם אחד בינוני ואישה שנפצעה קשה ומצבה השתפר

צילום חובבים

עדי ראייה לפיגוע באוטובוס בקו 142 בתל-אביב סיפרו בצהריים על בלבול ובהלה בזירת הפיצוץ. הפיצוץ נשמע סמוך לשעה 12:00 בפינת הרחובות שאול המלך והנרייטה סולד, ומגן דוד אדום דיווח על שלושה פצועים באורח בינוני-קשה, ועוד 15-10 נפגעים קל וכמה נפגעי חרדה.

27 בני אדם הועברו לבית החולים איכילוב, בהם פצוע בינוני ופצועה קשה שנותחה ומצבה השתפר ומוגדר בינוני. מצבם של כל יתר הפצועים קל, ושמונה מהם השתחררו לביתם. "מבחינת מד"א האירוע נגמר. אנחנו בשליטה מוחלטת", אמר מנכ"ל מד"א, אלי בין.

פיצוץ אוטובוס בתל אביב. רויטרס
האוטובוס שבו אירע הפיצוץ, בצהריים בתל אביב/רויטרס

יוסי קורמק, חובש של "איחוד הצלה", היה בין הראשונים להגיע לזירת הפיגוע, וסיפר: "הייתי ליד העבודה בבורסה, ופתאום שמענו פיצוץ. בהתחלה, לא ידענו במה מדובר. התחלנו לרוץ לכיוון האוטובוס וראינו אנשים מבוהלים שבורחים מהמקום. אלה היו מראות קשים".

פרמדיק של מגן דוד אדום שהיה בזירת האירוע סיפר לוואלה! חדשות: "מצאנו פצועים שוכבים מחוץ לאוטובוס, והענקנו להם טיפול כדי לפנות אותם לבית החולים איכילוב". לדבריו, חבלנים של המשטרה בדקו כמה חפצים חשודים שנמצאו סמוך למקום הפיצוץ, ובדקו כמה מכוניות שחנו בצדי על הכביש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
פיגוע באוטובוס דן ברחוב שאול המלך בתל אביב. 21 בנובמבר 2012. חטיבת דובר המשטרה
זירת הפיגוע/חטיבת דובר המשטרה

על הבלבול הרב ששרר במקום יוכל להעיד דיווח על פיצוץ נוסף בקריית הממשלה בתל אביב, שהוכחש במהרה על ידי המשטרה. כמו כן, דווח על מעצרו של חשוד במתחם הבורסה ברמת גן. ככל הנראה, החשוד שנעצר הוא אדם מעורער בנפשו.

עד ראייה אחר סיפר במשדר המיוחד של וואלה! חדשות: "שמענו את הפיצוץ, וראינו הרבה ניידות והרבה אמבולנסים לכיוון שאול המלך. התברר שהיה פיגוע. סגרו את כל הכביש, והמשטרה ביקשה לא לזוז".

עידן, צעיר המתגורר בסמוך למקום הפיצוץ, סיפר לערוץ 2: "לא ממש הצלחתי להבין מה קרה. שמעתי 'בום' מאוד גדול ברחוב. לא היה אפשר שלא לשמוע את הפיצוץ".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפה של זירת הפיגוע/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully