וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי רקטות נפלו במטה יהודה, מטחים לעבר באר טוביה

הנפילות במטה יהודה התפוצצו בשטח פתוח, מבלי לגרום לנזק או לנפגעים. אזעקה נשמעה לפני כן באזור. קודם לכן פגעו רקטות פגעו במבנים בבאר טוביה. אישה אחת נפגעה קל מרסיסים

צילום: דניאל בוק, מתוך המשדר המיוחד של וואלה! חדשות

הרקטות שוב מתקרבות למרכז הארץ: שתי רקטות שוגרו הבוקר (רביעי) לעבר המועצה האזורית מטה יהודה והתפוצצו בשטח פתוח, מבלי לגרום לנפגעים או לנזק. טרם הנפילות, נשמעה אזעקה במועצה האזורית, כמו גם באזור בית שמש.

אין זו הפעם הראשונה שהירי מתקרב לעבר ירושלים. אתמול נפלו שתי רקטות שנורו לאזור הבירה באזור גוש עציון, אחת בשטח פתוח, סמוך להתנחלות, ואילו השנייה התפוצצה בשטח פתוח בכפר פלסטיני. אזעקה נשמעה בירושלים טרם הנפילות ובשני המקרים לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. גם ביום שישי האחרון היו נפילות באזור גוש עציון.

פגיעת רקטה בגוש עציון. עומר מירון
זירת הנפילה בגוש עציון, אתמול/עומר מירון

במקביל, מטח רקטות נורה לעבר המועצה האזורית באר טוביה. כמה בתים ביישובי המועצה נפגעו מרקטות. בין היתר, נפגעו שני בתי מגורים ומבנה שהיה בבנייה. אישה אחת נפגעה באורח קל מרסיס שפגע בגבה, ומלבד זאת ישנם כמה נפגעי חרדה בתקריות השונות. כתוצאה מאחת הפגיעות, פרצה שריפה בבית. קשישה חולצה בשלום מהמרחב המוגן בבית, ודווח כי במקום ישנו ריח של גז ועשן מיתמר מגג המבנה.

ראש המועצה האזורית באר טוביה, דרור שור, דיבר במשדר של וואלה! חדשות בעקבות הפגיעה הראשונה, ואמר כי מדובר בנס שאיש לא נפגע. "הבית חטף פגיעה ישירה על בלוני הגז שהתפוצצו. זו פגיעה שלישית בבתים באותו ישוב בבאר טוביה", ציין. "האישה מבוגרת, לא בדיוק הבינה מה קורה, הגיעו אליה במהירות רבה. הגיע צוות רפואי, והיא לא רצתה לקבל טיפול, אבל ביקשה לעבור לאחד הבתים הסמוכים. בסך הכול היא נראית כרגע במצב בסדר גמור. היא לא נפגעה פיזית". כמו כן, הביע ראש המועצה תקווה לרגיעה לטווח ארוך. "אני מאוד מקווה שצה"ל עושה את מה שצריך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

בהכנת הידיעה השתתפה מור שמעוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully