וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיירי הבניין שנפגע בראשל"צ שבו: "רק רוצים לראות"

21.11.2012 / 10:22

חרף הוראות פיקוד העורף להימנע מהתגודדות, עשרות בני אדם הגיעו לבניין שנפגע פגיעה ישירה מרקטה אמש, ובהם הדיירים הנסערים. אנשי העירייה הגיעו כדי לנקות את ההריסות

צילום: דרור פיקלני, עריכה: מיכאל ברגמן

עשרות בני אדם התגודדו הבוקר (רביעי) מחוץ לבניין שספג פגיעה ישירה מרקטה אמש בראשון לציון, ביניהם סקרנים, דיירי הבניין הסמוך שספג פגיעת הדף, שוטרים, אנשי כיבוי, אנשי מס רכוש ואנשי עיריית ראשון לציון, כולל ראש העירייה, דב צור. הדיירים, שחלקם איבדו את רוב רכושם ובילו את הלילה מחוץ לביתם, הגיעו גם הם הבוקר, וביקשו לעלות לדירותיהם.

מבצע "עמוד ענן" - כל הכותרות:
מהלילה: כ-30 הרוגים ברצועה, רקטות לעבר אשקלון
היום השמיני למבצע "עמוד ענן": עדכונים שוטפים
פרשנות: ההישג האמיתי של "עמוד ענן"

רקטה פגעה בבניין בראשון לציון. אבי כהן
הבניין שספג פגיעת רקטה בראשון לציון, אמש/אבי כהן

חלק מהדיירים נותרו נסערים מהחוויה שעברו בליל אמש. "אנחנו רק רוצים לעלות הביתה, לראות את הדירה", אמר חיים פורת, שמתגורר בקומות העליונות ושדירתו נפגעה. הוא החזיק בידיו מכתב המאשר כי רכבו ניזוק באופן בלתי ניתן לתיקון. תושבים רבים לא נשמעו להוראות פיקוד העורף והגיעו לראות את מקום הנפילה למרות ההמלצה שלא להתגודד.

נציגי העירייה ביקשו לשמור על הסדר ולהכניס את הדיירים בליווי. מהנדסים של העירייה הגיעו כדי לאמוד את הנזקים בדירות וברכבים, ומנקי העירייה החלו לטאטא את שאריות שברי הזכוכיות והאבק.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
נפילת רקטה בבניין בראשון לציון. דרור עינב
דירות ניזוקו, הבניין הסמוך ספג פגיעת הדף/דרור עינב

אתמול בשעות הערב נפצעו שני בני אדם באורח קל מנפילת הרקטה, ככל הנראה מסוג פג'אר 5, שפגעה ישירות בבניין בן שש קומות וגרמה לנזק רב. צוותים של מגן דוד אדום טיפלו גם במספר נפגעי חרדה, שחלקם התחילו לעכל את מה שעברו רק שעות לאחר האירוע.

לאחר הפגיעה, רוכזו דיירי הבניין שנפגע ודיירי הבניין הסמוך שנפגע מהדף בבית ספר באזור הנפילה. למקום הגיעו בני משפחות של הדיירים שבאו לתמוך בהם. חלק מהתושבים שדירותיהם נפגעו העבירו את הלילה בבית הספר, ולחלק הציעה העיריה להשתכן במלון במעלה החמישה, ליד ירושלים.

תיעוד: רגע פגיעת הרקטה בבניין בראשון לציון. צילום מסך
תיעוד של רגע פגיעת הרקטה/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully