וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקטה בראשון לציון: הבעל הפציר, הזוג יצא למדרגות

20.11.2012 / 23:20

ויקי פורת לא רצתה לצאת לחדר המדרגות עם הישמע האזעקה בראשון לציון, אבל בעקבות בקשות בעלה עזבה את ביתה, רגעים לפני שפגעה בו הרקטה. "תודה לאל שלא קרה לנו כלום"

צילום: דרור פיקלני, עריכה: מיכאל ברגמן

ויקי וחיים פורת, שביתם ספג הערב (שלישי) את מרבית הפגיעה מהרקטה שהתפוצצה בבניין בראשון לציון, יעבירו את הלילה בבית בתם, שגרה בקרבת מקום. "יצאתי החוצה במקרה מהדירה, שמעתי אזעקה וחזרתי לחדר. אמרתי לה: 'ויקי, יש אזעקה, קומי. היא קראה מול הטלוויזיה, היא לא רצתה והתעקשתי. היא השתכנעה ובאה איתי", סיפר פורת על שאירע לאחר האזעקה. "כשהגענו לחדר מדרגות, אנשים ברחו וצרחו. לא הספקתי לסגור את הדלת ושמענו בום".

"שמעתי אזעקות וחשבתי 'זה בטח לא יהיה אצלנו', אז מה יש לי לרוץ, אבל הוא אמר לי לא 'עכשיו את קמה', אז קמתי. לא חשבתי שזה יגיע", הוסיפה אישתו ויקי.

מבצע "עמוד ענן" - כותרות אחרונות
חמאס: ”נראה שהפסקת האש לא תושג הלילה”
חייל ואזרח נהרגו ממטחים לעבר אשכול
שישה גברים הוצאו להורג בעזה: ”ריגלו למען ישראל”

נפילת רקטה בבניין בראשון לציון. דרור עינב
הבניין שנפגע בראשון לציון, הערב/דרור עינב

"רצתי החוצה מהר כי ממול גרה הבת שלי עם הנכדות. ביקשתי רק שיתנו לנו לקחת את התרופות שלנו", תיאר פורת את שאירע לאחר הפגיעה. "אנחנו לא יודעים מה הנזק לרכוש. הכל נהרס שם. לא נתנו לנו להיכנס דירה. רק בכוח לקחנו את התרופות שלנו. החלטתי לא להיכנס לממ"ד כי הוא לא כל-כך בטוח כי יש שם דברים תלויים. העדפתי ללכת לחדר המדרגות כי זה המקום הכי טוב". יצויין כי על פי הנחיות פיקוד העורף, שהייה בממ"ד בעת אזעקה עדיפה על יציאה לחדר המדרגות.

"אני מרגישה טוב. אין לי שום בעיה", סיכמה ויקי. "זו מלחמה חמישית שלי. תודה לאל שלא קרה לנו שום דבר. אני מאוד מופתעת שזה הגיע לראשון, לא חשבתי בכלל לקום מהכורסא. אזעקה, אבל לא חשבתי לקום".

שני בני אדם נפצעו קל מנפילת הרקטה, ככל הנראה מסוג פג'ר 5, שפגעה ישירות בבניין בן שש קומות וגרמה לנזק רב. צוותים של מד"א טיפלו גם במספר נפגעי חרדה, שחלק מהם רק שעות לאחר האירוע התחילו לעכל את מה שעברו.

לאחר הפגיעה רוכזו דיירי הבניין שנפגע ודיירי הבניין הסמוך שנפגע מהדף בבית ספר באזור הנפילה. למקום הגיעו בני משפחות של הדיירים שבאו לתמוך בהם. חלק מהתושבים שדירותיהם נפגעו יעבירו את הלילה בבית הספר, ולחלק הציעה העיריה להשתכן במלון במעלה החמישה, ליד ירושלים.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
נפילת רקטה בבניין בראשון לציון. דרור עינב
שני בני אדם נפצעו קל מנפילת הרקטה/דרור עינב
נפילת רקטה בבניין בראשון לציון. דרור עינב
אחת הדירות שנפגעו, הערב/דרור עינב

עובדים סוציאליים של העירייה הגיעו למקום הנפילה, ואנשי מס רכוש שצפויים להגיע למקום אמורים לטפל קודם כל בדיירי הדירות העליונות, שספגו את מרבית הפגיעה ורוב רכושם נהרס. דיירי הבניינים הסמוכים שדירותיהם נפגעו התבקשו להגיע בבוקר למס רכוש.

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully