וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישה גברים הוצאו להורג בעזה: "ריגלו למען ישראל"

20.11.2012 / 17:30

חמושים פלסטינים ירו למוות בשישה. גופתו של אחד מהם, גבר מבוגר, נקשרה לאופנוע ונגררה ברחוב ראשי בעזה. רדיו חמאס: "הם נתפסו על-חם כשברשותם ציוד מתוחכם ומצלמות"

חמושים פלסטינים ירו למוות בשישה גברים שהואשמו בשיתוף פעולה עם צה"ל ובריגול למען ישראל. השישה הוצאו להורג בצהריים (רביעי) וגופתו של אחד מהם, גבר מבוגר, נקשרה ונגררה ברחובות הראשיים של העיר עזה בשיירה של אופנועים כבדים.

תחנת הרדיו של חמאס, "אל-אקצא", דיווחה כי השישה "נתפסו על חם" כשברשותם ציוד מתוחכם ומצלמות. לא נמסר במה משתפי-הפעולה, לכאורה, מואשמים. כתב חדשות החוץ של רשת סקיי, סטיוארט רמזי, דיווח כי הגופות הושלכו לאחר מכן בכיכר מרכזית בעזה, וכי אמבולנסים נקראו למקום כדי לפנותן.

מבצע עמוד ענן ברצועת עזה - עידכונים שוטפים
נשיא מצרים: תוצאות חיוביות לשיחות - כבר הערב
נתניהו: צה"ל השמיד את רוב הרקטות ארוכות-הטווח
השר כץ לוואלה! חדשות: חמאס מנצל את המגעים

חמושים פלסטינים גוררים גופה בעזה של אדם שהואשם בריגול למען ישראל. 20 בנובמבר 2012. רויטרס
גופתו של אחד הגברים נגררת ברחובות העיר עזה, בצהריים/רויטרס

ביום שישי, כמה גברים רעולי-פנים הוציאו להורג גבר כפות שהואשם אף הוא בריגול למען ישראל. לפי ה"ניו יורק טיימס", ההרוג, שזוהה כאשרף אועידה, נורה משום שנחשד שהעביר לצה"ל מידע שסייע ב"חיסולם של 15 מנהיגים פלסטיניים". גופתו כוסתה בכרזה שעליה נראה לוחם חמאס אוחז ברקטה.

נהג מונית בשם ואאל מוחמד, שהיה עד להוצאה להורג, סיפר לעיתון: "הם לקחו אותו מחוץ לג'יפ, כשידיו אזוקות מאחורי גבו. הם דחפו אותו מתחת לפוסטר, וירו בראשו שלוש פעמים. הוא עדיין היה חי, ולכן הם שיחררו אותו מהאזיקים, הפכו אותו - וירו בו שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully