וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומני: טעיתי כשכיניתי מחצית מהציבור "קרבנות"

כמעט חודש לאחר שנחשפו, המועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב הביע חרטה על ההקלטות בהן תועד באומרו ש-47% מהאמריקאים תלויים באובמה. "מתישהו ייפלט לך משהו שלא יתפרש נכון"

יממה לאחר ניצחונו הבלתי מעורער בעימות הנשיאותי הראשון, המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, מיט רומני, ניצל את התשואות שקיבל כדי להביע התנצלות על "נאום ה-47%". כזכור, בחודש שעבר נחשפו הקלטות מדברים שנשא רומני במהלך סעודה סגורה לגיוס כספים בחודש מאי, לפיהם כמחצית מהציבור האמריקאי הם "קרבנות" שתלויים בנשיא, ברק אובמה.

צפו בקטע שהודלף

בראיון שהעניק הלילה (שישי) לרשת "פוקס" הביע רומני חרטה על דבריו ואמר: "במקרה הזה, אמרתי משהו שהיה פשוט מוטעה". רומני נשאל כיצד היה מגיב אילו הנושא היה עולה בעימות עם אובמה, שהמעיט לתקוף אותו ולהפתעת רבים לא העלה את הסוגיה המדוברת. "מתישהו ייפלט לך משהו שלא יתפרש נכון", השיב רומני, שמאחוריו אלפי נאומים כמועמד לנשיאות ארה"ב.

"עם זאת, אני בהחלט מאמין שהחיים שלי הוכיחו כי אכפת לי מ-100%. וזה הוכח לכל אורך חיי", הוסיף רומני. "כל הקמפיין הזה הוא על 100%. כשאהיה נשיא, זה יהיה כדי לעזור ל-100%".

ברק אובמה ומיט רומני בעימות הנשיאותי הראשון בדנבר, קולורדו. 4 באוקטובר 2012. רויטרס
הנשיא המעיט לתקוף. אובמה ורומני בעימות הנשיאותי/רויטרס

כאמור, דבריו של רומני נאמרו באזני קבוצה מצומצמת של תורמים אמידים, והוקלטו בחשאי בסרטון, שנחשף ב-17 באוגוסט באתר החדשות העצמאי "Mother Jones". בסרטון, נשמע רומני אומר שהקמפיין הרפובליקני לעולם לא יצליח לשכנע 47% מהציבור "לקחת אחריות על חייהם" ולהצביע עבורו. "התפקיד שלי הוא לא לדאוג לאנשים האלה", אמר רומני, בהדגישו כי הוא מוותר מראש על המאמץ לגייסם לטובתו. עם חשיפת הסרטון, אמר רומני כי דבריו נאמרו "לא באלגנטיות", אך הוסיף כי הוא עומד מאחוריהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully