וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח באלפים: חבלנים פשטו על בית המשפחה בלונדון

למשטרה אין קצה חוט בחקירת רצח בני המשפחה הבריטית שנורו למוות למרגלות האלפים בשבוע שעבר. הבת הקטנה ששרדה את הטבח התעוררה מתרדמת. אחותה הקטנה הושבה לאנגליה

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

משטרת לונדון פינתה בצהריים (שני) את הבית מדרום ללונדון שבו התגוררה משפחת הילי, שנרצחה בשבוע שעבר בעיירת נופש בהרי האלפים בצרפת, וחבלנים ערכו חיפוש במקום. מהמשטרה נמסר כי התעורר חשש לגבי "פריטים" מסוימים שעלולים להיות בבית. כל השכנים הורחקו למרחק של 200 מטרים בעת שהחבלנים נכנסו לבית.

חוקרים מצרפת ומבריטניה עדיין לא מצליחים להבין מי ירה למוות בשלושת בני משפחת הילי, שנרצחו במכונית שכורה בפאתי העיירה גרנובל ביום רביעי שעבר. כל אחד מהם נורה פעמיים בראשו. חבר קרוב של בני המשפחה סיפר היום לרשת סקיי כי אב המשפחה אושפז לפני חודשיים לזמן קצר בשל "חרדות ודופק לב מואץ". דבריו רק מוסיפים למעטה המסתורין סביב דמותו של סעד הילי, בן 50, שככל הנראה עבד כמנהל חברה לתצלומי אוויר.

בריאיון לטלוויזיה, אמר מי שהוגדר "חבר קרוב" כי סעד הילי החביא בביתו בפרבר קלייגייט "מסמכים חשובים". לדבריו, לפני שמשפחת הילי יצאה לחופשה בהרי האלפים בצרפת, סעד הילי חשש מאוד כי המסמכים הללו יתגלו, ולכן ביקש ממנו "לשים עין על הבית". כשהחבר הציע לשמור את המסמכים בכספת, הילי סירב למסור אותם לידו, ואמר כי הם ממילא "מוחבאים היטב" בתוך הבית.

הרצח בהרי האלפים - כותרות אחרונות
דיווח בצהובון בריטי: אב המשפחה, סעד, היה מדען גרעין
האם סכסוך ירושה הוא המניע מאחורי הרצח המסתורי?
אחיו של אב המשפחה מכחיש: לא הזמנתי את ההתנקשות
הילדה הקטנה הסתתרה שמונה שעות מתחת לגופת אמה

חבלנים מחוץ לבית משפחת הילי מדרום ללונדון. 10 בספטמבר 2012. צילום מסך מרשת SKY, ענבל מרמרי
משאית של היחידה לסילוק פצצות, הבוקר מחוץ לבית משפחת הילי/ענבל מרמרי, צילום מסך מרשת SKY

פרשת הרצח עומדת במרכז סדר היום של התקשורת בבריטניה. הצהובונים מתחרים זה בזה בניסיון לדלות כמה שיותר מידע על עברו המסתורי של אבי המשפחה. ה"מירור" טען אמש כי סעד הילי, יליד עירק, היה בעל קשרים ל"מעבדה גרעינית בריטית מסווגת ביותר". לפי הדיווח הזה, החברה שבבעלות הילי סיפקה תצלומי אוויר למודיעין הבריטי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכונית שבה נרצחו בני המשפחה, בפאתי העיירה גרנובל בצרפת/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמש נמסר כי זינאב הילי, הבת הקטנה של המשפחה, בת שבע, שבה להכרה בבית החולים בצרפת, שם אושפזה מאז השבוע שעבר. היא נמלטה מהמכונית שבה נרצחו הוריה וסבתה, ואותרה בקרבת מקום כשהיא ירויה בכתף וראשה מרוסק מחבטות. החוקרים בצרפת מקווים לדובב אותה כדי לקבל עדות כלשהי על הטבח. העד היחיד לטבח, רוכב אופניים, נרצח ביריות. אחותה הקטנה של זינאב, זינה, בת ארבע, הסתתרה במשך שמונה שעות מתחת לגופה אמה וניצלה. שני דודיה השיבו אותה לפנות בוקר לאנגליה. היא עדיין שרויה בהלם והמשטרה טרם החליטה אם לנסות לגבות ממנה עדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully