וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח בהרי האלפים: חוזה חיסול בגלל סכסוך משפחתי?

לפי דיווח בטלגרף הבריטי, הערכה זו נובעת מכך שבני המשפחה שנרצחו באלפים הצרפתיים נורו במצחם. לפני שיצא לחופשה, סיפר האב לשכן כי הוא מודאג, וביקש שישמור על ביתו

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

התפתחות בפרשת הרצח של המשפחה הבריטית באלפים הצרפתיים: במשטרת צרפת גוברות ההערכות כי סכסוך משפחתי הביא להוצאת חוזה חיסול על המשפחה וגרם לרציחתם של האב, האם והסבתא הקשישה.

המקרה המזעזע אירע שלשום (רביעי) בעיירה שבלי שלמרגלות הרכס. שוטרים שהוזעקו למקום מצאו את הרכב של משפחת הילי הבריטית, המתגוררת בעיר קלייגט שממערב ללונדון, ובו גופותיהם של האב סעד, אמו בת ה-77 ואשתו. רוכב אופניים שעבר במקום נורה גם הוא למוות, כנראה רק בגלל שהיה עד למתרחש.

זירת רצח למרגלות האלפים בצרפת, בה נמצאו גופותיהם של שלושה בני משפחה מבריטניה ושל רוכב אופניים צרפתי. גרנובל, 6 בספטמבר 2012. רויטרס
זירת הרצח בשבלי, השבוע/רויטרס

רק אחרי מספר שעות גילו השוטרים כי הבת הקטנה זינה הסתתרה ברכב במשך שמונה שעות, מתחת לגופות ולמזוודות. הבת הגדולה זאינב, בת 8, אותרה זמן קצר לאחר מכן כשראשה מרוצץ וכתפה ירויה. היא שרויה עדיין בתרדמת בבית החולים בעיר גרנובל, לאחר שעברה מספר ניתוחים. אבטחה כבדה הושמה סביב שתי הבנות שהיו עדות לאירוע, מחשש שהרוצחים ינסו לחסל גם אותן.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

ברחו מסדאם חוסיין

כעת מתברר כי לפני שיצא לחופשה, אבי המשפחה, מהנדס במקצועו, סיפר לשכנו כי משהו מטריד אותו. "לפני שהוא יצא לחופשה הוא שאל אותי אם אוכל לשים עין על ביתו", סיפר השכן ג'ק סלטמן בן ה-67. "זה יכול היה להיות משפט סתמי לחלוטין, לולא הרצח הנורא הזה". סלטמן יצר קשר עם המשטרה ודיווח על החששות שהשמיע באוזניו שכנו. הוא סירב לפרט מעבר לכך, אך אמר בציניות כי "חששותיו של מר הילי לא היו פוליטיים".

אבי המשפחה, שנולד בבגדד, הגיע לבריטניה בשנות ה-70 יחד עם הוריו, שפחדו כי משטרו של סדאם חוסיין יוציא אותם להורג. סלטמן סיפר שהמשפחה, שבבעלותה בית בצרפת, ביקרה באזור מוקדם יותר השנה, וכי היא חזרה לשם לכמה ימים, לפני שובם של הילדים לבית הספר. "הם היו משפחה מלוכדת ביותר", הוא אמר. "קשה לי לחשוב על מה שמחכה לילדות האלה. אני רק מקווה שהן ימצאו משפחה אוהבת שתדאג להם. זה שובר את הלב".

זירת רצח למרגלות האלפים בצרפת, בה נמצאו גופותיהם של שלושה בני משפחה מבריטניה ושל רוכב אופניים צרפתי. גרנובל, 6 בספטמבר 2012. רויטרס
אב המשפחה הביע דאגה באוזני השכן. אתר הנופש, השבוע/רויטרס

אנשי המעבדה לזיהוי פלילי מצאו בשטח 15 קליעים שנורו מכלי נשק אוטומטי אחד לפחות. המשטרה דיווחה כי כל הכדורים שנורו פגעו במטרות שאליהן כוונו, מה שמוסיף להערכה כי זה היה רצח מחושב ומתוכנן.

לפי אפשרות נוספת שנבחנת על-ידי המשטרה, בני משפחת הילי נפלו קורבן לגנבי רכב או שודדים, אירוע שהתגלגל לכדי רצח. הערכה זו פחות סבירה, בין היתר כי דבר לא נגנב מהרכב, שהיה נעול ומותנע כאשר השוטרים הגיעו למקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully