וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכותרות המרכזיות שעשו את סוף השבוע

אזרח לבנוני נעצר בקפריסין בחשד שתכנן פיגוע נגד ישראל, שני צעירים נהרגו בתאונת דרכים קטלנית בגליל, וצה"ל הרג מחבל בגבול רצועת עזה. אלה היו כותרות השבת

אזרח לבנוני נעצר בלימסול שבקפריסין לפני כשבוע, בחשד שתכנן לפגוע במטרות ישראליות, כך דיווחו אמש (שישי) כלי תקשורת בקפריסין. על פי הדיווחים, מעצרו של החשוד נשמר עד עתה בסוד. עוד דווח, כי הוא תכנן לפגוע ככל הנראה במטוס או באוטובוס. על פי דיווחי תחנת הטלוויזיה "סיגמא", המשטרה המקומית נעזרה במידע שהתקבל מסוכנויות ביון זרות כדי ללכוד את החשוד.

כמו כן, בקפריסין התפרסמו היום פרטים חדשים על מעצרו של האזרח הלבנוני. לפי הדלפות נוספות של מקורות ביטחוניים בתקשורת המקומית, עולה כי שירותי הביטחון של קפריסין איתרו את החשוד בעקבות הודעה דחופה משירות מודיעין של מדינה זרה". כמו כן, העיתון הקפריסאי "פילל פתרוס" פרסם כי את המידע על החשוד העביר "שירות הביטחון" של ישראל. בישראל מסרבים לפי שעה להגיב לכל הדיווחים בנושא, וכך גם בממשלת קפריסין.

תאונה קטלנית בגליל המערבי: שני צעירים נהרגו

שני צעירים נהרגו היום לפנות בוקר וצעיר נוסף נפצע באורח אנוש בתאונת דרכים עצמית ביציאה מכפר סמיע לכיוון כיסרא באזור מעלות תרשיחא. שני ההרוגים הם חוסאם עבדאללה, בן 17, וחברו וופא עבדאללה, בן 18, תושבי כיסרא.

על פי החשד נהג הרכב היה וופא בן ה-17, נהג חדש שקיבל את רשיונו לפני כשלושה חודשים בלבד. לדברי רפ"ק ברונשטיין בשיחה עם וואלה! חדשות, על פי ממצאי החקירה, מדובר במהירות מופרזת שגרמה לאיבוד שליטה ולהתפרקות הרכב. עוד נמסר כי הממצאים הראשוניים אינם מצביעים על ליקוי מכני ברכב, וכי המשטרה לקחה מהנהג דגימות דם על מנת לשלול את החשד לנהיגה בשכרות. כמו כן הדגיש ברונשטיין שהשלושה לא היו חגורים בחגורות בטיחות. אחר הצהריים הובאו שני ההרוגים למנוחות בכפרם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
שני ההרוגים בתאונה בגליל/מערכת וואלה, צילום מסך

צה"ל הרג מחבל שפתח באש סמוך לגדר בצפון הרצועה

מחבל פלסטיני נהרג אתמול בצהריים מאש כוחות צה"ל סמוך לגדר המערכת בצפון רצועה עזה. מדובר צה"ל נמסר כי הפלסטיני פתח באש לעבר הכוח, וזה השיב לעברו באש, וזיהה פגיעה מדויקת במטרה. לא היו נפגעים בכוחותינו ולא נגרם נזק. מצה"ל נמסר עוד כי "צה"ל לא יסבול כל ניסיון פגיעה באזרחים ובחיילי צה"ל, וימשיך לפעול נגד כל גורם שמפעיל טרור נגד מדינת ישראל, ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת ועליו האחריות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

שריפה פרצה באזור קריית שמונה: אלפים פונו

שריפת קוצים פרצה אמש בגליל העליון, בין קיבוץ מעיין ברוך שבצפון עמק החולה לנחל שניר. לא נשקפה סכנה למבני הקיבוץ, אולם אלפי מטיילים פונו על ידי כוחות ההצלה מחניון הלילה הסמוך, וחפ"ק הוקם במקום. מתחנת כיבוי גליל עליון יצאו שבעה צוותי כיבוי, וכן מסוק משטרתי שהצליחו להשתלט לבסוף על הלהבות. נבדק החשד כי הגורם לשריפה הוא רשלנות של מטיילים.

שריפה באצבע הגליל ליד קריית שמונה, יולי 2012. משה אסרף, ג'יליס, ג'יליס
סוק משטרתי שהצליחו להשתלט לבסוף על הלהבות. השריפה בגליל/ג'יליס, משה אסרף, ג'יליס

ארה"ב: "הטבח מוכיח - יש צורך בפעולה צבאית בסוריה"

הטבח שהתרחש בכפר תרמיסה שבמחוז חמה, בו נהרגו לפי הדיווחים למעלה מ-220 בני אדם, עורר אמש תגובות נזעמות ברחבי העולם. מהבית הלבן נמסר כי המשך "הזוועות" המתחוללות בסוריה על ידי כוחותיו של אסד, שמות קץ לספקות כי יש צורך בפעולה בינלאומית מתואמת בסוריה בראשות האו"ם. דובר הבית הלבן מסר כי אסד איבד את הלגיטימיות בשלטונו לאור "הפעולות החוזרות והנשנות של אלימות נגד העם הסורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully