וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני צעירים נהרגו בגליל כשמכוניתם התנגשה בעץ

קובי מנדל

14.7.2012 / 9:06

וופא עבדאלה וחוסאם עבדאללה, בני 18 ו-17, נהרגו כשמכוניתם התנגשה בעץ ביציאה מכפר סמיע. הנהג כנראה איבד שליטה על ההגה והמכונית הדרדרה לתעלה. צעיר בן 15 נפצע אנוש

תאונת דרכים קטלנית בגליל המערבי: שני צעירים נהרגו לפנות בוקר (שבת) וצעיר נוסף נפצע באורח אנוש בתאונת דרכים עצמית ביציאה מכפר סמיע לכיוון כיסרא באזור מעלות תרשיחא. שני ההרוגים הם חוסאם עבדאללה, בן 17, וחברו וופא עבדאללה, בן 18, תושבי כיסרא.

מסוק של מגן דוד אדום שהוזעק למקום פינה את הפצוע, בן 15, לבית החולים רמב"ם בחיפה, כשהוא סובל מפגיעה רב-מערכתית, מחוסר הכרה ומונשם, והוא אושפז במצב אנוש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נהג הרכב איבד שליטה והתנגש בעץ. וופא עבדאללה וחוסאם עבדאללה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחקירה ראשונית של התאונה עולה כי נהג הרכב בו נסעו השלושה, מכונית מסוג פיאט, איבד שליטה וכתוצאה מכך התנגש הרכב בעץ והידרדר לתעלה. דובר מד"א, זכי הלר, סיפר כי אחרי שהרכב התנגש בעץ הוא "נחצה לשניים".

בתחילת השבוע נהרג ינהון דגו, רוכב אופנוע כבן 25, בתאונת דרכים בשדרות בן גוריון בקריית מלאכי, לאחר שהתנגש בעמוד סמוך לספרייה בעיר. למקום הגיעו צוותי איחוד הצלה – דרום ופרמדיקים של מד"א שניסו לבצע בצעיר פעולות החייאה, אך אלה לא צלחו ומותו נקבע במקום.

זכי הלר, דובר מד"א, סיפר אז לוואלה! חדשות כי "הפרמדיקים שהגיעו למקום הבחינו בצעיר כשהוא מחוסר הכרה וללא דופק. הם ביצעו בו פעולות החייאה אך בסופן נאלצו לקבוע את מותו". בתאונה נפצעה גם צעירה כבת 21 שהורכבה על האופנוע באורח קל בלבד ופונתה לבית החולים ברזילי עם חבלות בגפיים.

(עידכון ראשון:02:09)

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully