וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאונה בגליל: "חשד שלא נחגרו ושנהגו במהירות מופרזת"

קובי מנדל

14.7.2012 / 17:57

מחקירת המשטרה את התאונה שגבתה את חיי שני צעירים עולה עוד כי מי שנהג כנראה ברכב והתנגש בעמוד, אחד ההרוגים וופא עבדאללה, הינו נהג חדש בן 17. נבדק החשד לנהיגה בשכרות

"נהיגה פרועה בשילוב אי חגירת חגורות בטיחות", כך סיכם היום (שבת) בשיחה עם וואלה! חדשות רב פקד רומן ברונשטין, קצין הבוחנים באגף התנועה של המחוז הצפוני, את הנסיבות שהובילו, על פי החשד, לתאונת הדרכים הקטלנית שאירעה לפנות בוקר בקטע הכביש בין כפר סמיע לכיסרא בגליל המערבי.

התאונה אירעה אתמול כאשר נהג רכב פרטי מסוג פיאט בראבה, ובו שלושה בני דודים, איבד שליטה על רכבו, סטה לימין והתנגש בעמוד חשמל. מחקירת המשטרה עולה כי מעוצמת הפגיעה, הרכב נחצה לשניים ונפל לתהום מימין שעומקה כעשרה מטרים. שניים מהנוסעים, וופא עבדאלה (17) וחוסאם עבדאללה (18), נהרגו במקום, והנער הנוסף שנסע עמם (15) נפצע באורח אנוש ופונה לבית החולים רמב"ם בחיפה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא נמצא ליקוי מכני ברכב. ההרוגים וופא וחוסאם עבדאללה/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי החשד נהג הרכב היה וופא בן ה-17, נהג חדש שקיבל את רשיונו לפני כשלושה חודשים בלבד. רפ"ק ברונשטיין הוסיף כי על פי ממצאי החקירה, מדובר במהירות מופרזת שגרמה לאיבוד שליטה ולהתפרקות הרכב. עוד נמסר כי הממצאים הראשוניים אינם מצביעים על ליקוי מכני ברכב, וכי המשטרה לקחה מהנהג דגימות דם על מנת לשלול את החשד לנהיגה בשכרות. כמו כן הדגיש ברונשטיין שהשלושה לא היו חגורים בחגורות בטיחות. אחר הצהריים הובאו שני ההרוגים למנוחות בכפרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully