וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השכנים בבאר שבע: "התרענו, זו תופעה של שנים"

תושבי השכונה שבה נרצח גדי ויכמן, יצאו נגד אוזלת היד של המשטרה בטיפול בעבריינות הנוער המתגברת בבאר שבע. "במקום שהמשטרה תפתור את הנושא, ירד אדם בלילה והפתיעו אותו"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: גדי וינסטוק)

יממה לאחר הרצח של גדי ויכמן בבאר שבע, תושבי השכונה שבה אירע המקרה נשמעים חסרי תקווה אל מול עבריינות הנוער המתגברת. "מה יש להגיד? כואב הלב על הבחור הזה", אמר היום (ראשון) לוואלה! חדשות ניר זיס, תושב השכונה. "החבר'ה האלה, אנחנו שומעים אותם כל הזמן, מתקשרים למשטרה כל הזמן, מתריעים. הם שוברים בקבוקים, הורסים את גן המשחקים. כל בוקר בשבת כשאני בא עם הילדים, הכל מלא שברים, סיגריות, טבק של נרגילות".

"היו צריכים לטפל בזה לפני הרבה שנים, זו תופעה", אמר אילן וקנין, גם הוא תושב השכונה. "אני לא נגד נערים שישבו וידברו, אבל צריך לקבוע מינון מיוחד לרעש. זה מפריע לציבור ובמיוחד בשעות הקטנות של הלילה. יש פה ילדים קטנים שצריכים לקום לבתי הספר, או אנשים שצריכים לנוח אחרי עבודה, אז אני חושב שזה לגיטימי שיתנו להם את השקט שלהם".

אהרונוביץ': "אעשה הכל כדי להילחם בפשיעה"

תושבי השכונה לא חסכו את ביקורתם מהמשטרה. "כשמזמינים את המשטרה הם צריכים להגיע מהר ולמנוע את החיכוך בין הדיירים פה לבין הנערים. זו עבודה של המשטרה", אמר וקנין. "במקום שהמשטרה תפתור את הנושא, ירד אדם בלילה והפתיעו אותו, זה לא מצב שהוא מוכן אליו".

"שעה ומשהו לפני הרצח, עשיתי הליכה עם חבר וראיתי הרבה קבוצות של נערים יושבים ושותים בספסלים בעיר, וראיתי שוטר עוצר ליד קבוצה אחת ומחרים להם את השתייה", אמר שכן נוסף, אדיר לוגאסי. "אבל עדיין זה לא כל כך מספיק. אתה לוקח להם את הבקבוק, אז ילכו להביא עוד בקבוק. המצב לא טוב, צריך לשים מצלמות בפארקים לפי דעתי, לעשות מוקד שרואה חבורה כזו ששותה ומשתוללת, לשלוח ישר ניידת, לא לחכות שהתושבים יתקשרו". ניר זיס הוסיף: "אני חושב שצריך טיפול יותר רציני לנושא הזה, שהעירייה והמשטרה יקצו משאבים ויטפלו בנושא הזה, כי אנחנו הולכים אחורה בקטע הזה והמצב נהיה מסוכן".

השר לביטחון הפנים, יצחק אהרונוביץ', שוחח מוקדם יותר עם מיכל ויכמן, אלמנתו של גדי, ואמר לה כי הקלות הבלתי נתפשת בה נוהגים פושעים אלו ולוקחים חיים של אחרים אינה יכולה להימשך. "אעשה הכל על מנת להילחם בתופעות פשיעה והתנהגות פושעת וחמורה המביאה לתוצאות נוראיות אלה" אמר אהרונוביץ'. "משטרת ישראל, בראשות המפכ"ל, תבדוק ותחקור את ההתנהלות באירוע ותפיק את כלל המסקנות והלקחים, זאת לצד חקירה מאומצת, מקצועית ונחושה שתביא למעצר מהיר של המרצחים".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully